lauantai 8. lokakuuta 2011

Lukemisen ilo

Aika monen asiakkaan kanssa nykyään keskustelen kirjoista, kiva huomata, että asiakkaikseni on ajautunut samanlaisia kirjahulluja, kun itsekin olen. Minähän aloitin Vanajaveden opiston kirjoittamiskurssin viime viikolla ja siltä varmaan tulen aina saamaan kirjavinkkejä.

Viimeksi jäi päällimmäiseksi mieleen kirjailija Natalien Goldberg, joka on ilmeisesti tehnyt ihan oppikirjoja kirjoittamisesta. Ne ajattelin seuraavaksi etsiä käsiini. Nyt itse luen Seraffim Seppälän kirjaa Armenian kansanmurhasta ja haluan etsiä myös muut hänen kirjansa. Siinä vasta mielenkiintoinen persoona, hän on Valamon luostarin munkki ja professori Itä-Suomen yliopistossa. Hän on kaikista eniten Suomessa tutkinnut Armeniaa ja varsinkin tätä kansanmurhaa.
Minä kirjoitinkin siitä Armenian kansanmurhasta blogiini Hämeen Sanomiin, jos joku on kiinnostunut niin tässä linkki sinne
Blogeja olen alkanut lukea iltalukemisena muutenkin. Minulla on pieni, kevyt läppäri niin sitä on hyvä käyttää sängyssäkin. Olen ihan jäänyt koukkuun tuohon narssismista kertovaan blogiin ja toinen tämän hetken suosikki blogini on Jukka Kemppisen blogi tässä sen osoite . Jukka Kemppinen on kyllä sellainen älykkö ettei voi, kuin kunnioittaa hänen oivalluksiaan ja suurta tieto määrää.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti