perjantai 18. marraskuuta 2011

Bloggauskurssi

Huomenta hyvät lukijat! Teen tätä postausta bloggauskurssilla ja harjoitukseksi. Olemme Hämeenlinnan Seudun Yrittäjänaisten järjestämällä kurssilla Verkatehtaalla uudistuneessa Verka&Sarka ravintolassa. Ajankohtana tämä on ihan epäinhimillinen kello 7.30-9.30, minulle joka olen kaikkea muuta, kuin aamuihminen. Onneksi voimme ostaa ravintolasta ihanan aamupalan ettei tarvitse kotona laittaa mitään. Kurssin vetäjänä toimii Katleena Kortesuo, niin kuin aikaisemminkin olen kertonut. Katleena on niin ihanan luovatyyppi, että saa meidät virkistymään heti aamutuimaan. Toivoisin, että kaikki pienyrittäjät hyödyntäisivät sosiaalisen median mahdollisuuksia tiedon jakamisessa. Itselläni bloggauksen aloittaminen lähti ajatuksesta, että omaan pitkän ammattikokemukseni myötä, niin paljon tietoa työstäni, että sitä pitäisi päästä jakamaan ettei se menisi hukkaan. Nykyajan ihminen haluaa ja tarvitsee tietoa ennen ostopäätösten tekoa ja sitä on totuttu hakemaan verkosta. Omassa blogissani haluan jakaa puolueetonta tietoa ihonhoidosta ja niistä menetelmistä mitä kosmetologi käyttää työssään. Ilokseni oma blogini on täyttänyt tavoitteet ja asiakkaani ovat löytäneet sen. Yllätyksekseni on käynyt ilmi, että myös kosmetologiopiskelijoita on lukijoina paljon. Se on minulle erityisen mieleistä, koska haluankin auttaa nuoria pääsemään kiinni tähän ammattiin, josta olen itse aina nauttinut. Täällä kurssilla on, niin kiva fiilis, että se energisoi tekemään aina vaan enemmän oman blogini eteen. Minulle tämän kurssin päätarkoitus on ollut perustaa kissablogi ja nyt se onkin jo auki. Kissablogin nimi on Hiirihelvetin hallitsijat ja sen osoite on hiirihelvetti.blogspot.com. Kuvia en vielä osaa sinne laittaa ja kuvat tulee olemaan suuressa osassa siinä blogissa. Tottakai minä haluan laittaa kuvia suloisista karvalapsistani. Valokuvia olen jo pitkään ottanutkin sitä tarkoitusta varten, mutta se onkin aika vaikeaa, kissat eivät todellakaan pysy kauaa paikoillaan. Jösse varsinkin on sen verran epäluuloinen kaikkea kohtaan, että hän hermostuu heti, kun tulen kameran kanssa lähelle. Ensi viikonloppuna mieheni saa ryhtyä IT-tuekseni ja auttaa kuvien siirtämisessä blogiin. Suosittelen lämpimästi, että jos teillä on vähänkin halua kirjoittaa avatkaa oma blogi teitä kiinnostavasta aiheesta.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti