maanantai 14. marraskuuta 2011

Hiirihelvetin hallitsijat

Nyt on uusi blogini jo viittä vaille valmis. Perjantai aamuna meillä oli Katleena Kortesuon bloggaus-kurssi ja maneitä oli kahdeksan yrittäjänaista paikalla. Aamu oli todella luova ja energisoiva, vaikka ajankohta 7.30-9.30 tuntui aluksi kamalalta. Minä en todellakaan ole aamuihminen.

Olin jo pitkään miettinyt, että haluaisin kirjoittaa enemmän kissoistani. En kuitenkaan halua niitä sekottaa tähän yritykseni blogiin, koska ne kuuluu minun vapaa-aikaani ja kotielämään. Kissat on myös aihe joka saattaa herättää vihaa ja ärsyyntymistä monissa. Siksi on parempi, että he seikkailevat ihan omassa blogissaan, jotta ihminen voi valita haluaako seurata kissojeni ajatuksia vai ei.

Olen itse lukenut todella paljon kissablogeja ja minulla on tarkka mielikuva siitä, millainen oma kissablogini on. Eriasia on osaanko tehdä sellaisen, kun haaveilen, mutta yritän ainakin. Siinä blogissa tulee olemaan kuvia paljon ja niitä olenkin jo ottanut etukäteenkin. Sen olen jo huomannut, että kissat ovat tosi vaikeita kuvattavia, koska ne ei ole hetkeäkään paikallaan. Omat kissani sentään joskus pysähtyvät, mutta äitini kolme pentukissaa ovat aivan mahdottomia.

Blogin nimi on Hiirihelvetin hallitsijat, mutta en anna vielä sen osoitetta, koska etusivu ei ole ihan vielä valmis. Laitan kuitenkin heti osoitteen lukijoilleni, kun avaan blogin ja laitan sen myös tuohon viereiseen blogilistaan. Lupaan myös, että blogini avataan marraskuun loppuun mennessä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti