lauantai 14. syyskuuta 2013

Super Rich Repair

Syksy alkaa olla siinä vaiheessa, että kannattaa alkaa siirtymään ihon hoidossa jo talvisimpiin tuotteisiin. Jos tällä hetkellä voide, tai tehotippa loppuu kannattaa ostaa jo täyteläisempi ja ravitsevampi versio eikä samaa, mitä on kesällä käyttänyt.

Super Rich Repair ( 50ml, 127€) on Dermalogican kaikista täyteläisin hoitovoide. Se ei missään tapauksessa ole paksu, tai rasvainen, mutta siinä on todella runsaasti vaikutusaineita. Suosittelen sitä ainakin yövoiteeksi kaikille yli 30-vuotiaille normaalista, kuivaan päin oleville ihoille. Yli nelikymppinen kuivaihoinen voi käyttää sitä yö-ja päivävoiteena. Noin viisikymppisenä rasvoittuvakin iho hyötyy tästä voiteesta yökäytössä. Super Rich Repair tuli myyntiin viitisen vuotta sitten ja se nousi heti Suomessa myydyimmän voiteen paikalle, heti Intensive Moisture Balancen jälkeen. Itselleni Super Rich Repair on suosikkivoide talvella, koska se on tarpeeksi täyteläinen superkuivalle iholleni.

Super Rich Repair on meidän parhaan voiteen Power Richin pikkusisko, kuten nimestäkin huomaa. Super Rich Repair sisältää myös todella runsaan raaka-ainelistan ja se sopii käytettäväksi ihan yksinäänkin ilman tehotippoja. Kuivalle iholle kuitenkin suosittelen senkin alle tehotipat, koska aina ne parantavat hoitotulosta. Super Rich Repair soveltuu yli nelikymppiselle kuivalle iholle yöksi ja päiväksi ja se toimii myös meikin alla. Sen päälle voi ihan hyvin vielä lisätä SkinPerfect Primerin, tai Barrier Repairin jotka lisäävät suojautumista pakkasella. Super Rich Repairia on saatavana, vain yhdessä koossa eli 50 ml:n pumppupurkissa. Tuo yksi purkillinen riittää noin 6-8 viikkoa.

Super Rich Repair on laiskurin pelastus talvella. Sitä voi käyttää ihan yksinään, eikä tarvita sen lisäksi muuta kuin silmänympärysvoide. Siis todella helppoa ja nopeaa. Tietysti vielä parempi tulos tulee, jos voiteen alle lisätään joku tehotippa täsmätuotteeksi. Super Rich Repair on myös niin paljon täyteläinen, että se suojaa ulkoillessa myös pakkaselta ja tuulelta. Se sitoo ihoon sen omaa kosteutta ja tässä vaiheessa, kun sisälämmitys alkaa Super Rich Repair auttaa hyvin ihoa selviytymään äkillisestä ilman kosteuden muutoksesta.

PS. Muistakaa hyvät TARJOUKSET mitä meillä on tällä viikolla. Näette ne verkkokaupasta ja sunnuntain postauksen kohdalla.

7 kommenttia:

  1. Anonyymi18:41

    Paljon on vettä ja ilmaa Ameriikan ja Suomen markkinoiden välillä. Helsingissäkin majapaikkaa pitävälle tukkufirma PR-Cosmetic Oy:lle on myönnetty useita verkkotunnuksia (verkkokauppoja), mm. skincode, cleanstart, skinbariho ja dermalogica. Roposemme menevät samaan taskuun tai ainakin tyttären taskuun ostimmepa mitä tahansa noista nettikaupoista. Taloussanomien mukaan tukkufirman vuotuinen liikevaihto pyörii puolentoista miljoonan euron paikkeilla. Pienen mutkan kautta ohjautuu kauneussivustoille, joista yhdellä dermalogicaakin markkinoidaan aika räväkästi: "microZoneSM-täsmähoidot ovat vastaus ihosi akuuttiin huolenaiheiseen - tässä ja nyt! ...vain 20 minuutissa! ..vaikka lounastuntisi aikana. Astu vain sisään ja koe ainutlaatuinen MicroZone-hoito." Tutkailun jälkeen ymmärtää, että kyse on eräänlaisesta pikahoidosta, joka annetaan vain tiettyyn ihon kohtaan, esim pelkästään silmien tai huulten ympärysiholle.

    Kyllä Inkerin janakkalalainen (meniköhän oikein) tapa markkinoida istuu suomalaiseen tyyliin huomattavasti paremmin. Nyt odottellaan vaan mahdollista 'silmäpussihoitouutuutta' ilman mitään pikazonea, ja kylkiäiseksi tietysti uutuustuote silmänympäryksille, ultracalmingjotain. ms

    VastaaPoista
  2. Tässä on varmaan tullut hiukan väärinkäsityksiä. Tuo Microzone hoito on Dermalogican erittäin suosittu hoitomenelmä, jota vähemmän vielä Suomessa tehdään. Australiassa ja Etelä-Afrikassa missä Dermalogica on hyvin suosittu Microzone kuuluu jo ihan kansankieleen tarkoittaen täsmähoitoa. Microzone ei ole tavallinen kasvohoito rentoutumisineen ja hierontoineen, vaan lyhyt täsmähoito määrättyyn ongelmaan. Ihmistyövoima on se mikä kaikista eniten maksaa ja tällaisella lyhyellä hoitoajalla saadaan hoidon hinta huomattavasti edullisemmaksi. Näin hoidot ovat kaikkien ulottuvilla. Microzone ei korvaa kasvohoitoa, mutta on loistava jatkohoito kasvohoidolle. Kokonaisvaltaisen kasvohoidon jälkeen voidaan tehdä muutama Microzone hoito määrättyyn ongelmaan ja näin saadaan hoidon tulosta tehostettua, eikä se tule asiakkaalle kohtuuttoman kalliiksi.
    Teen itse näitä lyhyitä täsmähoitoja esimerkiksi teini-ikäisille, jotka eivät vielä itse jaksa pitää kotihoitoa yllä. He tarvitsevat useita hoitoja parin viikon välein. Tulisi kohtuuttoman kalliiksi tehdä aina koko Teinipuhdistus, täsmähoidoilla pystyy vaikuttamaan akuuttiin rasvaisuus ongelmaan nopeasti. Nuo suunnittelemani silmänympäryshoidot tulee olemaan Microzonen tyyppisiä täsmähoitoja ja varmasti alamme tekemään niitä myös muihin iho-ongelmiin, koska ne ovat maailmalla todella suosittuja.
    Suomen maahantuoja Dermalogicalla on PR-Cosmetic, joka hoitaa yhteistyön ja markkinat meihin kosmetologeihin päin erittäin hyvin. Olen oikein tyytyväinen yhteistyöhöni heidän kanssaan. Tuo heidän ylläpitämänsä verkkokauppa on kaikkien Suomen pienten kauneushoitoloiden yhteinen. Sieltä voit valita hoitolan kenen kautta ostat tuotteet ja tämä hoitola saa tuon tuoton. Itse en kuulu tuohon verkkokauppaan, koska yritykseni on sen verran suuri, että pystyn yllä pitämään omaa kauppaa ja siten myös antamaan omia tarjouksia joita muilla ei ole.
    On ihan normaali käytäntö, että yritys varaa nimiinsä useita verkkotunnuksia. Niin olen tehnyt myös itse. Tällä estetään se ettei tule epätervettä kilpailua ja joku toinen yritys alkaisikin käyttää verkkotunnusta, jonka markkinoinnin me olemme tehneet. Tätä juttua varmaan lukee muutkin yrittäjät, niin teidän kannattaa kääntyä Ely:keskuksen yritysneuvojan, tai jonkun muun asiantuntijan puoleen ja kysyä mitkä verkkotunnukset teidän kannattaa varata, jotta suojaatte oman firmanne. Verkkotunnus ei ole sama asia, kuin verkkokauppa.
    Tuo liikevaihto mitä kommentissa kerrottiin kuulostaa todella pieneltä. Siinä täytyy olla joku virhe, koska Suomessa on sentään 152 Dermalogica hoitolaa. Yrityksen liikevaihto on ihan julkista tietoa, joten tarkistan sen PR-Cosmeticilta.
    Siinä ei ole mitään pahaa, että Dermalogican rahavirta kulkee yksien käsien kautta. Se on ihan normaalia maahantuontia, jos olisi kaksi, tai useampi maahantuoja kannattaisi kuluttajan kysyä missä on vika. Tuodaan Suomeen mitä hyvänsä, vaikka Nissaneita, Harley Davidsoneja, Lancomea, tai Gaborin kenkiä ne tulee yhden maahantuojan eli tukun kautta.

    Suunnittelen tuon silmänympärystäsmähoidon mahdollisimman pian, jotta pääsemme Marin kanssa nopeasti hoitamaan niitä kenellä silmäluomet ovat ongelma. Järkevää olisi tehdä Nanolift kasvohoidon jälkeen pari, kolme täsmähoitoa noin viikon välein.

    Inkeri

    VastaaPoista
  3. Anonyymi03:45

    Kiitos hyvästä kommentista ja Inkun hyvästä vastauksesta siihen. Itselläni on myös kauneushoitola, mutta en käytä Dermalogicaa. Kiva, että Inkku ajattelee aina myös muita yrittäjiä ja antaa meillekin neuvoja. Olin kuuntelemassa esitelmääsi harmaasta taloudesta muutama vuosi sitten Joensuun Yrittäjänaispäivillä ja tuntuu hienolta, että joku omasta ammattikunnastani jaksaa vielä siihenkin perehtyä.
    Minulle on ollut vähän epäselvää mikä tuon PR-Cosmeticin rooli oikein on. Heillähän on isot koulutustilat Mannerheimintiellä ja olen ymmärtänyt heidän olevan todella vaativia kosmetologia kohtaan. Pitääkö paikkaansa, että heiltä käydään useaan kertaan vuodessa katsomassa hoitolassa onko kaikki kunnossa?

    VastaaPoista
  4. PR-Cosmetic on Dermalogican maahantuoja ja sen omistaa kaksi naista Sirpa Alanko-Pöllänen ja Kirsti Randström. Sirpa oli nytkin kongressimatkamme emäntänä. Olen tuntenut Sirpan ja Kirstin kolmekymmnetävuotta ja heillä on pitkä kokemus tukkukaupasta. Dermalogican maahantuojalta vaaditaan myös koulutustyötä eli Mannerheimintiellä on sekä maahantuonti, että koulutusluokat. Työntekijöitä PR-Cosmeticilla on noin kymmenkunta henkeä.
    Tiedoksi muille kosmetologeille kerron, että Dermalogica vaatii paljon enemmän kouluttautumista, kuin muut ammattilaissarjat. Dermalogicaa ei saa myyntiin ellet ole käynnyt määrättyä määrää heidän koulutuksistaan. PR-Cosmetic järjestää myös vähintään kaksi kertaa vuodessa kansainvälisen kolutuspäivän, joka on avoin kaikille kosmetologeille. Niihin kannattaa osallistua, koska niiden anti on erinomainen. Dermalogica vaatii käyttäjältään huomattavasti enmmän, kuin yleensä muut sarjat, mutta se on myös erittäin motivoivaa. En missään tapauksessa koe sarjaa liian vaativaksi, vaan Dermalogica tukee ammattitaitoa.
    Nuo maahantuojan käynnit hoitoloissa ei ole pelkkiä tarkistuskäyntejä, vaan ensisijassa ne ovat koulutusta. Riippuu myös paljon kosmetologista itsestään kuinka usein hän haluaa, että hoitolassa käydään. Meillä käydään 2-3 kk välein ja koulutukseen menee pari tuntia aikaa. Yleensä kerrataan tuotteet joita siihen vuodenaikaan tarvitaan ja käydään läpi uutuudet. Samalla kouluttaja antaa ehdotuksia somistukseen ja esille panoon. Itse pidän sitä erittäin tarpeellisena, koska itse sokeutuu omaan sisustukseensa. On kiva kuulla ulkopuolisen ehdotuksia.

    Inkeri

    VastaaPoista
  5. Anonyymi17:28

    Hienoa, nyt tuli paljon selvyyttä moneen asiaan.

    Ymmärsin kyllä täsmähoitoidean. Kritiikkini kohdistui mainonnan tyyliin, jollaisesta itse henkilökohtaisesti en pidä. Elämme toki globaalissa maailmassa ja vieraat kielet, varsinkin englanti, ovat meidän useimpien hallussa, mutta markkinoijan ei silti mielestäni pitäisi toimia oletuksella, että mahdollinen asiakas ymmärtää asian pelkästä nimestä. Mainosalan opintoni ovat jo yli 20 v vanhoja joten olen varmasti pudonnut niiltä rattailta aikoja sitten. ms

    VastaaPoista
  6. Anonyymi22:58

    http://yritys.taloussanomat.fi/y/pr-cosmetic-oy/helsinki/1069647-8/

    VastaaPoista
  7. Kiva, että sain linkin tuohon Taloussanomien juttuun käyn katsomassa sen päivän mittaan. Tuo kritiikki englanninkielisestä markkinointisysteemistä on enemmän, kuin tarpeellista. Olen itse ihan samaa mieltä ja tuonnut mielipiteeni julki Dermalogicallekin päin vuosikausia. Toisaalta kaiken kosmetiikan kohdalla on sama asia, koska kaikki hyvä kosmetiikka on tuontitavaraa ja kosmetiikkasarja on aina brändi jolla on oma markkinointitapansa.
    Valitettavasti nuoremmat kosmetologit eivät enää huomaa, että kaikki eivät osaa englantia ja meillä on iso ja tärkeä asiakasryhmä ikääntyvissä ja suurissa ikäluokissa kenellä ei ole kielitaitoa. Itse pyrin aina käyttämään suomenkieltä ja vältän kaikkia lainasanoja.
    Asiakkaan ei tarvitse osta sanoa meille voiteen nimiä, vaan pelkkien pakkauksien kuvaaminenkin riittää, tai sitten se on meillä muistissa mitä asiakkaalla on aikaisemmin ollut. Tosin itse olen siinä tilanteessa kampaajalla, kun haluaisin jotain samaa ainetta, kuin ennekin. Nimeä en todellakaan muista, mutta en myös purkin, tai pullon ulkonäköä. Pitäisi aina oppia omista kokemuksistaan. Ei asiakas voi pistää mieleen kaikkia nimiä, kun enhän itsekkään sellaista tee.

    Inkeri

    VastaaPoista