tiistai 27. tammikuuta 2015

Lomatunnelmia!

Jään nyt talvilomalle 6.2 saakka ja Mari palvelee teitä sen ajan yksinään. Olen lomalla harvinaisen pitkään eli lähes pari viikkoa ihan sen takia etten ollut viime kesänjälkeen yhtään järjestänyt lomaa itselleni. Olen aika tarkka näistä loma-ajoistani, koska ilman taukoja työn mielekkyys katoaa ja luovuus kuivuu kokoon. Voin sitten venyä tekemään pitkiäkin työpäiviä, kun tiedän että minunkin lepovuoro on tulossa.

Nyt lähdemme Malagaan viettämään löhölomaa. Malagassa ei ole sotamuseoita, eikä kovin paljoa taidemuseoitakaan. Toisaalta ihastuin viime keväänä Madridiin niin paljon, että haluamme nähdä Andalusiankin pääkaupungin. Lämmitä pitäisi olla 15-20 astetta, mutta pääasia olisi, että aurinkoa näkyisi enemmän, kuin meillä. Auringonotto ja uima-altaat ei ole minun juttu, mutta on kiva kävellä ilman talvisaappaita ja pipoa. Kirjoja on mukana iso ja painava pino. Tässä kohtaa aina mietin, että pitäisiköhän siirtyä e-kirjoihin. Olen pari kerta yrittänyt lukea niitä iPadilta, mutta siinä ei tule samaa suhdetta kirjaan, kuin paperiversiossa.

Olen nyt kirjoittanut ajastuksella blogijutut etukäteen, joten jutut päivittyy vanhaan tapaan. Periaatteessa en tee työasioita lomalla, mutta yleensä tätä blogia vilkuilen ja en edes malta olla kirjoittamatta, kun näen jonkun hyvän idean. Kommentteihin vastaan viimeistään työhön palattuani. Toivottavasti Suomessakin alkaa aurinko jo näyttäytyä ja ne ketkä tykkäävät hiihtämisestä pääsevät kunnon laduille.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti