tag:blogger.com,1999:blog-729815822690837530.post3525374692745271459..comments2024-03-28T09:03:26.038+02:00Comments on Purkkiarmeijan komentaja: Rasvainen iho muuttuu iän myötä pintakuivaksiInkeri Valtonenhttp://www.blogger.com/profile/07387342517942464010noreply@blogger.comBlogger3125tag:blogger.com,1999:blog-729815822690837530.post-87866334159881630592015-09-27T22:54:46.507+03:002015-09-27T22:54:46.507+03:00Kaikki känkkäränkät saa mennä nurkkaan häpeämään. ...Kaikki känkkäränkät saa mennä nurkkaan häpeämään. Ellei ole mitään rakentavaa sanomista, niin yrityksen sivustoille ei saa tulla ilkeilemään. Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-729815822690837530.post-26131416623647816542015-09-27T14:49:45.675+03:002015-09-27T14:49:45.675+03:00Samoja ajatuksia on minukin mieleeni tullut, kuin ...Samoja ajatuksia on minukin mieleeni tullut, kuin edellisessä kommentissa. Asiallisessa asiantuntijablogissa pitäisi myös kommenttien pysyä asiallisena. <br /><br />Hinta on tietysti aina tärkeä asia jokaiselle ja ilman muuta sitä kysytään. Hintojen arvostelu ei kuulu yrityksen sivuille. Harva kuluttaja tulee ajatelleeksi ettei jälleenmyyjä voi hinnoille mitään. Missään tuotteessa ei jälleenmyyjä päätä kokonaan tuotteen ulosmyyntihintaa.<br /><br />Ilkeitä kommenteja on ollut silloin tällöin, mutta Inkeri vastaa niihin todella taitavasti. Vastauksista ei ainakaan näy onko hän suuttunut, tai pahoittanut mielensä asiattomuuksista. Toivoisin, että nämä ilkeämieliset kommentit loppuisi ja känkkäränkkä siirtyisi lukemaan muita blogeja. Itse olen päätynyt siihen, että ränkkääjä on yksi ja sama ihminen joka kerta.<br />Hyvää jatkoa sinne Hämeenlinnaan!<br /><br />UllisUlrikanoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-729815822690837530.post-60510941053134411982015-09-26T13:29:39.793+03:002015-09-26T13:29:39.793+03:00Luen blogiasi vähintään kerran viikossa ja arvosta...Luen blogiasi vähintään kerran viikossa ja arvostan suuresti kykyäsi kirjoittaa. Hienoa on myös se, että jaat ammattiosaamistasi ilmaiseksi lukijoille. <br /><br />Ihmetyksen aihe on nämä epäasialliset negatiiviset kommentit. Eritoten minua yrittäjä ärsyttää tuossa uuden retinolituotteen esittelyssä, jonkun arviointi työvälineesi Dermalogican laadusta ja hinnasta. Sellaiset kommentit eivät kuulu yrityksen omille sivustoille, vaan jossain Suomi24 palstoilla voi purkaa omia mielikuviaan. Suosittelen jopa, että poistaisit osan näistä perusteettomista kommenteista. <br /><br />Mielestäni on selvä ero millaisia kommentteja laitetaan asiantuntijablogiin, tai näihin lukuisiin nuorison ylläpitämiin kauneusblogeihin. On täysin eri asia kirjoittaa ammattitekstiä, niin kuin Inkeri tekee. Ne eivät ole mutu-kokemuksia eikä mielipiteitä, niin harrastajablogeissa on. Epäasialliset negatiiviset kommentit yrityksen sivustoilla vaurioittaa aina yritystä. <br />Suurin osa epäasiallisista kommenteista onkin niin sapekkaita ja henkilöön, ei asiaan kohdistuvia, että ehkä tarkoitus onkin vahingoittaa yrityksesi hyvää mainetta. <br />Millaisia ajatuksia muille lukijoille tulee mieleen?<br /><br />Liisa, tilitoimistoyrittäjäLiisa58noreply@blogger.com