maanantai 19. tammikuuta 2015

Tähtitarjous on ambulanssi tuubissa!

           

                      TÄHTITARJOUS 19.1-2.2 2015

Uusi Tähtitarjous on MULTIVITAMIN POWER RECOVERY MASQUE norm.69€ NYT 55€
ja saat lahjaksi matkakoot Daily Microfoliant kuorinnasta ja SkinPerfect Primer sk30 meikinpohjustevoiteesta (arvo 35€).

Multivitamin Power Recovery Masque on erinomainen naamio jota amerikkalaiset nimittävät ambulanssiksi tuubissa. On iholla mikä ongelma tahansa tuo naamio auttaa normalisoimaan ja tasapainottamaan ihoa. Multivitamin Power Recovery Masque sopii kaikille ihotyypeille ja on erittäin helppo käyttää. Se on täyteläistä voidetta joka levitetään iholle paksuna kerroksena ja se saa vaikuttaa vartin verran. Naamion voi jättää myös yöksi, kun pyyhkii paksuimman kerroksen kasvopaperiin niin loppu imeytyykin yön aikana. Tähän aikaan vuodesta naamio on loistava lisäapu ihonhoitoon. Suosittelen, että naamiota käytetään säännöllisesti ainakin pari kertaa viikossa. Yleensä saunan jälkeen naamio imeytyy vielä paremmin, kun huokoset ovat auki ja iho lämmin. Se korjaa myös saunan kuivattavaa ja couperosaa aiheuttavaa vaikutusta.

Nämä lahja tuotteet ovat ajateltu käyttöön siten, että Daily Microfoliant kuorinta kannattaa tehdä aina ennen naamion käyttöä. Sillä tavoin naamion imeytyvyys ja vaikutus paranee suureesti. SkinPerfect Primer sk30 matkakoko on tässä siksi, että sitä levitettäessä kuorinta ja naamio käsittelyn jälkeen huomaa konkreettisesti miten hyvää tuo tehohoito on tehnyt. Meikki levittyy todella hyvin ja tasaisesti, kun iho on hyvin hoidettu. Tuo Multivitamin Power Recovery Masque tuubi on 75ml ja siitä saa ainakin kolmisenkymmentä hoitokertaa. Tuosta Daily Microfolian matkakoosta saa 10-15 kuorintakertaa.
                          

9 kommenttia:

  1. Jatkan vielä tuosta eilisestä kommentistani missä kerroin kosmetologin suhtautumisesta ihoni läiskiin ja mitkä sinä nyt näkemättä tuomitset aurinkokeratoosiksi mikä on ihosyöpä. Olette kumpikin kosmetologi ylittäneet ammattitaitonne rajat reippaasti. Luulin sinua tämän blogin perusteella erittäin ammattitaitoiseksi, mutta perun käsityksen.
    Ystävissäni on lukuisia lääkäreitä tulen kertomaan tämän tapauksen heille ja kerron myös nimeltä ketkä kosmetologit tekevät tällaisia diagnooseja. Pidän tätä täysin epäasiallisena myyntikikkana, että asiakasta pelotellaan ja uhkaillaan hankkimaan aurinkorasvoja. Kosmetologi, joka hoidon teki piti pitkän esitelmän aurinkorasvoistaan ja yritti väkisin myydä minulle Itävallan laskettelumatkaa varten viidenkympin aurinkokerrointa. Eihän sellaisia käytetä edes Afrikassa saati sitten Euroopan hiihtorinteissä.
    Tulen olemaan yhteydessä myös Dermalogican maahantuojaan, koska pidän tätä palvelua täysin epäasiallisena.

    Aila

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Todella hyvä, että sinulla on lääkäriystäviä ja suosittelen lämpimästi, että kerrot läiskistäsi heille. Voit ottaa myös yhteyttä Dermalogican maahantuojaan PR-Cosmeticiin, tässä heidän yhteystietojaan. Koulutuspäällikkö on Mari Salokannel mari.salokannel@pr-cosmetic.fi, firman omistaja ja toimitusjohtaja on Sirpa Alanko-Pöllänen alankopollanen@pr-cosmetic.fi. Puhelinnumero firman keskukseen on 050-4460835.

      Inkeri

      Poista
    2. Ei taida hyödyttää yhteys Dermalogican maahantuojaan. Sinulla on ollut jo aikaa itse soitella ja aivopestä heidät puolellesi. Kerron kuitenkin eteenpäin mitä mieltä olen blogistasi ja ammattitaidostasi.

      Poista
    3. Sinulla, Aila, käsitteet, logiikka ja tietämys ovat harvinaisen hakusessa. Tai sitten tämä on todella hyvin rakennettu provo.

      Muistutan esimerkiksi, että pyysit Inkerin mielipidettä näyttäytymättä hänelle, ja kuitenkin valitat, että hän kertoi näkemyksensä näkemättä sinua.

      Aurinkokeratoosi ei ole ihosyöpä vaan ihon okasolusyövän esiaste - ja tavattoman yleinen. Diagnoosejakaan ei muuten yleensä "tuomita". Ja kosmetologin näkemyksessä ei ole kyse diagnoosista, mutta hän ammattitaitonsa ja kokemuksensa perusteella toki osaa ja voi kertoa näkemyksensä, että jotakin ihomuutosta kannattaisi näyttää lääkärille.

      Kyselepä näistä asioista lääkäriystäviltäsi ja pyydä heitä informoimaan sinua auringon vaaroista, jos et tätä informaatiota muuten osaa hankkia, esimerkiksi Syöpäjärjestöjen sivuilta.

      Sinunhan ei tietenkään ole pakko ostaa ja käyttää aurinkosuojavoiteita, etenkin kun olet varma siitä, että aurinko sinun kohdallasi tietää, että liikut etkä vain makaa.

      En usko kuitenkaan, että maahantuoja pahastuu, kun heidän maahan tuomistaan tuotteista kerrotaan asiakkaille. Jollakin tapaa kun se on tarkoitus tuotteiden valmistamisessa ja myynnissä.:)

      Joku valitti noin vuosi sitten tällä palstalla, että oli unohtanut aurinkosuojan laskettelulomalla Alpeilla. Muistaakseni palasi sieltä siniviolettina tms., joka tapauksessa iho tärvääntyneenä. Parempaa onnea sinulle!

      Leena

      Poista
  2. No käsittääkseni ei Inkeri eikä se ensimmäinenkään kosmetologi tehnyt mitään diagnoosia sinun läiskistäsi. Kosmetologi vain mainitsi niistä ja oman kokemuksensa perusteella sanoi, että olisi ehkä hyvä näyttää lääkärille. Miksi siitä pitää ottaa herne nenään? Minusta se on hyvää asiakaspalvelua. Ja kun sinä Aila kerran tiedät, että läiskät ovat vaarattomia ja tiedät muutenkin, että ulkoilmaihmisiin ei ihosyöpää tule, kun he eivät makaa auringossa, niin kannattaa vain nauttia siitä omasta omahyväisyydestä eikä tulla tänne sättimään kosmetologia, jolta ensin itse kysyt mielipidettä.

    Vai olikohan tämä taas joku provo? Vai onko oikeasti naisissakin tällaisia "tiedän kaikesta kaiken" -tyyppejä. Yleensä nämä tyypit ovat miehiä... :)

    VastaaPoista
  3. Kuulehan Aila. Itse olisin oikein tyytyväinen jos minulle huomautettaisiin ihossani tapahtuneesta muutoksesta jota en ole itse huomannut. Ja kun selkeästi näytät tietävän, että ulkoilma ihmisiin ei ihosyöpää tulee niin voi voi. Mutta eihän tämä voi olla totta. Tässä on taas yksi provo. Kylläkin aika törkeä.

    VastaaPoista
  4. Niinpä niin, eihän se aurinko ulkona paista! :)

    Inkerille lämmin kiitos asiantuntevasta blogista.

    VastaaPoista
  5. Olen varma ettei tämä ole mikään provo, vaan totista totta. Vuosin varrella moni asiakas on loukkaantunut, kun kerron aurinkokeratoosiläiskistä. Suurin osahan on todella kiitollinen, kun asiasta kerron ja hoito pääsee alkuun aikaisessa vaiheessa. Kuolemaksihan aurinkokeratoosi ei koskaan ole, mutta mitä aikaisemmin läiskiä aletaan hoitaa sitä pienempiä jälkiä niistä jää.
    On vaikea ymmärtää miksi tämä loukkaantuminen tapahtuu, mutta tiedän muutaman asiakkaan, jotka ei sen takia tule enää meille hoitoon. Aurinkokeratoosi on sen verran vakava asia ettei siitä voi, eikä saa olla kertomatta. Yritämme tehdä sen mahdollisimman neutraalisti ettei kukaan pahoittaisi mieltään eikä pelästyisi, mutta sen verran napakka pitää olla, että asiakas varmasti hakeutuu lääkäriin. Olisi kiva, jos joku voisi kertoa omia kokemuksiaan miksi asia loukkaa, tai keksiikö kukaan siihen selitystä. Jos tietäisin syyn, niin osaisin asettaa sanani paremmin.

    Inkeri

    VastaaPoista
  6. Jatkan vielä tätä samaa aihetta, koska se laittaa miettimään miten minun pitäisi kertoa näin vakavasta asiasta. Olen aikaisemminkin kirjoittanut eräästä kokemuksestani, mutta kerron siitä vielä uudestaan.
    Eräälle vakioasiakkalleni tuli aivan selvä solumuutosläiskä poskipäälle ja sanoin siitä joka kerta, kun hän kävi hoidossa. Puhuin asiasta useita vuosia ja läiskä paheni todella vauhdilla. Hän ei juurikaan ottanut kantaa puheisiini, vaan vaihtoi puheenaihetta.
    Sitten hän kerran tuli ostoksille ja kertoi, että häneltä oli leikattu iso pala poskesta ihosyövän takia ja näin tietysti, että poskessa oli leikkausarpia. Hän sanoi minulle tosi napakasti, että hänen mielestään minun olisi pitänyt huomata solumuutos ja sanoa siitä hänelle. Lääkärikin oli kuulemma ihmetellyt laiminlyöntiäni. Olin ihan järkyttynyt ja sanoin puhuneeni siitä toistakymmentäkertaa. Asiakas ihan vihastui ja sanoi, että tietysti hän olisi mennyt lääkäriin, jos sellaista olisin ehdottanut. Tilanne oli tosi erikoinen ja koen pahaamieltä siitä, että kaikki kaatui minun syykseni. Siinäkin tapauksessa en ymmärrä miten minun olisi pitänyt asiakas herättää, että puhun vakavasta asiasta. Joskus tämä sairauksiin suhtautuminen on todella monimutkaista.

    Inkeri

    VastaaPoista