Olen nyt tehnyt vähintään sata ripsirajan kestopigmentointia (460€) ja itsekin hämmästelen menetelmän suosiota. Sitä en hämmästele, että niin moni haluaa rajaukset, vaan sitä miten paljon olen saanut uusia asiakkaita.
Helppo tapa korostaa silmiä
Olen tarkoituksella pitänyt hiukan matalaa profiilia kestopigmentoinnin markkinoinnissa, koska ajanvaraukseni on muutenkin aika täynnä. Tietysti otan ilolla vastaan jokaisen uuden asiakkaan. Huomaan myös, että kestopigmentoinnin tekijälle on ollut tarvetta, koska niin moni on käynyt ottamassa rajaukset.
Alunperinhän lähdin koulutukseen sen takia, että niin moni kyseli tiedänkö ketään joka tekee kestopigmentointeja. Ihan kysynnän takia päädyin opettelemaan vielä tämänkin työn, koska en osannut neuvoa ketään muutakaan tekijää.
Suunnittelin, että jos edes kerran viikossa joku käy kestopigmentoinnissa pystyn vuodessa kattamaan ne kulut mitä pigmentointilaitteesta ja koulutuksesta tuli. Taloudellinen satsaus uuteen menetelmään ja laitteeseen oli siis suuri näin pienelle yritykselle.
Koulutus ei sinänsä ollut suuri juttu, koska tykkään oppia uusia työmenetelmiä. Niin kauan, kun teen työtäni koulutan itseäni jatkuvasti. Tiesin jo koulutukseen mennessäni, että kestopigmentointi menetelmänä sopii työtapoihini, koska osaan tehdä tarkkaa työtä. Kokemus on myös tuonut varmaa kädentaitoa ja minulla on hyvä käsien ja näön kordinaatio.
En ole markkinoinut kestopigmentointia missään muuten kuin kirjoitellut siitä täällä blogissa. Siksi onkin kiva huomata, miten paljon blogia luetaan, kun asiakkaiksi on tullut ihan uusia ihmisiä.
Kestopigmentointi sopii kaiken ikäisille
Kestopigmentoinnin tekemiselle ei ole ikärajaa ja minun iäkkäin asiakas on lähes kahdeksankymppinen. Juuri ikääntynythän tarvitsee helppoa ja pysyvää meikkiä, ettei tarvitse itse yrittää rajauksen tekemistä joka aamu.
Kuitenkin se pitää huomioda, ettei asiakkaalle ole verenohennuslääkitystä, eikä muitakaan vakavia sairauksia. Iäkkäällä ohuella iholla saattaa toimenpiteen jälkeinen parantuminen olla hitaanpaa kuin nuoremmilla, mutta tähän en ole vielä käytännössä törmännyt.
D-vitamiinin syöminen saattaa myös lisätä pigmentointijäljen vuotamista, joten olisi hyvä jättää vitamiini tauolle noin pari viikkoa ennen kestopigmentointia.
Moni kysyy onko minulla itselläni kestopigmentoinnit ja vastaus on ettei valitettavasti ole tällä hetkellä. Noin kymmenisen vuotta sitten minulla oli nuo rajaukset ja tykkäsin niistä kovasti. Nyt en vaan ole löytänyt itselleni sopivaa tekijää.
Kouluttajani olisi mieleisin valinta, mutta hän asuu kaukana Keski-Suomessa.
Omat rajaukseni kuluivat hiljalleen pois noin viidessä vuodessa. Kuluminen on käytännössä tasaista haalistumista, jota ei oikein huomaakaan.
Muutaman kerran minulta on kysytty teenkö myös kulmakarvojen kestopigmentointia, mutta sitä en lähde tekemään. Siihen pitää perehtyä todella tarkkaan millaiset kulmakarvat kenellekin sopii. En ole kiinnostunut siitä työstä ja tiedän omat taitoni, eikä tämän tyyppiset ulkonäköasiat ole minun juttujani.
Kyse on samasta asiasta, kun meikin tekeminen on ja sekään ei ole minua koskaan innostanut. Olen ensisijaisesti hoitavakosmetologi ja tällaiset suuremmat ulkonäköä muuttavat asiat ei ole minun työsarkaani.
Kosmetologisi Inkeri
Hoitoihin voit varata ajan:
Tekstiviestillä: 050 586 0310
Sähköpostilla: info@kauneushoitolainkeri.fi
⭐️ Ps. Muista osallistua arvontaan! Seuraa ja kommentoi hoitolan uusimpia julkaisuja blogissa (huom. liitä mukaan sähköpostiosoite), Facebookissa ja/tai Instagramissa. Palkintona on 50 euron etukoodi verkkokauppaan, joka arvotaan viikon välein. Seuraavaan arvontaan voit osallistua
23.6-29.6.2026
Facebook ja Instagram eivät ole mukana arvonnassa.
Kommentit
Lähetä kommentti