Kamala tilanne! Meidän puhelin on rikki ja huomasimme sen vasta juuri äsken. Ihmettelin puolen päivän tienoilla, että ompas hiljainen maanantai kun puhelinkaan ei soi. En kuitenkaan ehtinyt, tai huomannut tarkistaa toimiiko puhelin edes. Äsken Mari oli yrittänyt siitä soittaa ja sehän oli ihan mykkä. Sitten, kun yritimme kännykällä soittaa siihen, niin se hälyyttää normaalisti soittajalle päin, mutta meillä se ei pirise. Tulee siis se vaikutelma ettei kukaan vastaa.
Marihan oli viime viikon yksin työssä ja hän muisteli, että soiko puhelin edes perjantaina yhtään. Puhelin on voinut olla rikki jo monta päivää emmekä me tienneet mitään. Alan heti huomenaamulla selvittämään missä on vika ja hoidan sen kuntoon. Pyydän todella paljon anteeksi, että näin on käynyt. Onhan aivan kamalaa puolin ja toisin ettei meille pääse puhelimella. Tosin suurin osa varauksistamme tulee aina hoidon yhteydessä, tai sähköpostilla, mutta tottakai puhelintakin tarvitaan. Meillä on ollut kesän mittaan muutaman kerran tämä tilanne, että asiakas kertoo soittaneensa meille ja puhelimessa tulee viesti ettei numero ole käytössä, tai numeroon ei saa yhteyttä. Olen asiasta ollut yhteydessä Ainaa useamman kerran eivätkä he ole tieneet mistä asia johtuu.
Voihan nyt olla koko puhelinkone rikki ja sen hankin huomenna uuden. Olkaa siis pitkämielisiä ja soittakaa tiistaina puolen päivän jälkeen uudelleen yritän korjata asian siihen mennessä.
Voitte laittaa viestiä myös sähköpostilla tai soittaa hoitolan kännykkään 050-5860310
Marihan oli viime viikon yksin työssä ja hän muisteli, että soiko puhelin edes perjantaina yhtään. Puhelin on voinut olla rikki jo monta päivää emmekä me tienneet mitään. Alan heti huomenaamulla selvittämään missä on vika ja hoidan sen kuntoon. Pyydän todella paljon anteeksi, että näin on käynyt. Onhan aivan kamalaa puolin ja toisin ettei meille pääse puhelimella. Tosin suurin osa varauksistamme tulee aina hoidon yhteydessä, tai sähköpostilla, mutta tottakai puhelintakin tarvitaan. Meillä on ollut kesän mittaan muutaman kerran tämä tilanne, että asiakas kertoo soittaneensa meille ja puhelimessa tulee viesti ettei numero ole käytössä, tai numeroon ei saa yhteyttä. Olen asiasta ollut yhteydessä Ainaa useamman kerran eivätkä he ole tieneet mistä asia johtuu.
Voihan nyt olla koko puhelinkone rikki ja sen hankin huomenna uuden. Olkaa siis pitkämielisiä ja soittakaa tiistaina puolen päivän jälkeen uudelleen yritän korjata asian siihen mennessä.
Voitte laittaa viestiä myös sähköpostilla tai soittaa hoitolan kännykkään 050-5860310
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti