perjantai 17. tammikuuta 2025

Verkkokauppa kehittyy

 Tänä vuonna tulen erityisesti panostamaan verkkokauppaani ja haluan kehittää sitä mahdollisimman hyväksi ostoskanavaksi asiakkailleni. Nyt uudistaminen ja ideointi on sujuvaa, kun olemme päässeet hyvään yhteystyöhön nettipäällikkö Miian kanssa.


Kertokaa mielipiteenne

Toivon, että asiakkaat ja blogin lukijat kertoisivat toivomuksiaan verkkokaupasta ja toisivat ilmi epäkohdat. Se olisi kullanarvoinen asia, että saisin palautetta suoraan asiakkailta. Ellette halua kommentoida julkisesti tässä blogissa niin laittakaa sähköpostia vinkeistänne. Olisin siitä todella kiitollinen, koska minun on vaikea tietää miten verkkokauppa toimii asiakkaalle päin. Teen toki välillä koeostoja, mutta ei siinäkään havaitse kaikkea. 
Olen myös harkinnut, että vaihtaisin koko tuon alustan missä verkkokauppa toimii. Nyt se on Kotisivukoneen hallinnoima ja se on ainakin kolmas alusta mitä minulla on. Tämä muutos on iso asia ja teettää paljon työtä joten se pitää harkita tarkkaan. Se on myös kallista, koska ostan kaiken työn toisilta yrittäjiltä. 
Uskon myös, että Miialla on tähän ehdotuksia kunhan ehtisimme niistä keskustelemaan. Itselläni on nyt tosi hyvä mieli, että olen löytänyt apuvoimia jonka kanssa on kiva työskennellä, ideoida ja suunnitella. 

Nopeampaa palvelua

Verkkokaupan pakettien lähetyksessä on vieläkin hitautta, joka johtuu monesta syystä. Tässä nopeudessa en pysty isojen verkkokauppojen kanssa kilpailemaan. Suurin syy on siinä, ettei minulla ole kovinkaan suurta varastoa. Varastoa ei myöskään kannata suurentaa, koska se taas syö yrityksen kannattavuutta. Jos kannattavuus laskee, en enää pysty antamaan niin hyviä tarjoushintoja kuin tähän asti. Siihen en halua mennä, koska minulle on tärkeää, että asiakkaat pystyvät ostamaan laatukosmetiikkaa. 

Mieltäni vaivaa vieläkin se, kun Telia katkaisi lokakuun alussa nettiyhteyteni vahingossa. Se tuotti minulle kohtuuttoman paljon työtä ja asiakkaat joutuivat odottamaan pakettejaan. Olen aivan tuohtunut ja ärsyyntynyt Telian toimintatavasta. Reklamaatiotani on käsitelty lähes kolme kuukautta ja sain vastauksen viime viikolla. Siitä ilmeni, että he eivät olleet lukeneet reklamaatioviestiäni kunnolla, vaan vetivät johtopäätöksen, että minun tietokone ei toiminut. Näinhän se ei mennyt, vaan heidän asentaja teki virheen, ja luuli ettei tietokone toiminut. 

Nyt Telia tarjosi minulle yhden kuukauden yhteyden ilmaiseksi ja se ei tyydytä minua. Laitoin jokaiseen myöhästyneeseen verkkopakettiin Tupla-suklaapatukan pahoitteluksi, ja nämä kuitit laitoin Telialle. He eivät olleet ilmeisesti niitä edes käsitelleet. 

Toinen iso moka Telialta oli, että he olivat 2-3 vuotta laskuttaneet minua kahdesta liittymästä, vaikka niitä oli vain yksi. Tämäkin selvisi tuossa lokakuun sotkussa. Nyt he maksoivat rahat minulle takaisin, mutta minä siis lainasin Telialle noin 2000€ muutamaksi vuodeksi. Minusta olisi kohtuullista edes maksaa siitä korkoja. 

Muistan selvästi, että muutama vuosi sitten soitin heidän asiakaspalveluun, kun epäilin tätä kaksoislaskutusta. Sieltä vastattiin ettei sellainen ole edes mahdollista ja minua ilmeisesti pidettiin ihan höppänänä. Kyllähän se näköjään oli mahdollista. 

En haluaisi olla missään tekemisissä koko Telian kanssa, koska heidän tapa hoitaa asioita on törkeä. Heti, kun vaan ehdin vaihdan liittymää, koska verenpaineeni nousee, kun kuulen sanan Telia. 

Kosmetologisi Inkeri



⭐️ Ps. Muista osallistua arvontaan! Seuraa ja kommentoi hoitolan uusimpia julkaisuja blogissa (huom. liitä mukaan sähköpostiosoite), Facebookissa ja/tai Instagramissa. Palkintona on 50 euron etukoodi verkkokauppaan, joka arvotaan viikon välein. Seuraavaan arvontaan voit osallistua 14.1.-
20.1.2025.

Facebook ja Instagram eivät ole mukana arvonnassa.


Joko olet liittynyt postituslistalle? Liity nyt ja saat tietoa tarjouksista ja kauneushoitolan tapahtumista! Tilaa uutiskirje tästä

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti