Aika usein vilahtaa tämänkin blogin kommenteissa ajatus siitä, että kerron tuotteista ainoastaan myydäkseni niitä. Tai ettei suositukseni ole uskottavia, koska niillä rahastetaan. Tämä käsitys on aivan virheellinen, eikä istu pienyrittäjyyteen. Tietysti yritykseni tehtävä on tuottaa voittoa, jotta palkat ja muut velvoitteet tulee hoidettua. Voittoa ei synny ellei hoitolassamme käy asiakkaita. Ellei nämä asiakkaat olisi tyytyväisiä he eivät tulisi toista kertaa ja tämä yritys olisi loppunut jo 80-luvulla. Kaiken perusta on siis tyytyväiset asiakkaat.
Asiakkaat eivät olisi tyytyväisiä hoitolaamme elleivät he olisi saaneet apua omiin ongelmiinsa ja he eivät ostaisi tuotteita elleivät ne toimisi. Pienessä yrityksessä kaikki toiminta tähtää siihen, että asiakkaat ovat tyytyväisiä. Voisin kirjoittaa näitä ohjeitani blogiin, vaikka viisi vuotta, mutta jos joka kerta, kun asiakas ostaa tuotteen hän toteaa, että jutut oli silkkaa valhetta, niin tämä blogikin olisi loppunut jo aikoja sitten.
Voitte siis ihan huoletta uskoa niihin neuvoihin mitä tässä blogissa tai muuten teille kerron. Kaikilla neuvoillani pyrin edesauttamaan asiakasta olemaan tyytyväinen ihoonsa ja käyttämiinsä hoitotuotteisiin. Olen täysin itsenäinen yrittäjä valinnoissani, en kuulu mihinkään ketjuun ja kukaan muu ei voi päätöksiini vaikuttaa. Olen aikanaan päätynyt Dermalogicaan siksi, että se on mielestäni paras kosmetiikkasarja. Kuitenkin, jos markkinoille tulisi jotain muuta vielä parempaa vaihtaisin heti siihen. Minä en ole mitenkään sidoksissa Dermalogicaan, vaan voin ihan oman päätöksieni mukaan valita tuotteet joita käytän. Monilla ketjuilla apteekeilla ja kosmetiikkamyymälöillä on standardi sopimukset, jolloin heille voi tulla myyntiin satamäärin jotain tuotetta mitä ei kukaan ole koskaan edes kysynyt. Silloin on pakko myydä pois hyllyissä seisovat tuotteet. Meidän firmassa asia toimii ihan päinvastoin, minä tilaan tuotteet kysynnän mukaan.
Oma ja Marin moraali kieltää myös kehumasta sellaisia tuotteita mitkä ei oikeasti ole itselle mieleisiä. Joten voitte ihan rauhassa lukea ohjeitani ja luottaa siihen, että ne on tehty vilpittömin mielin asiakkaan parhaaksi.
Asiakkaat eivät olisi tyytyväisiä hoitolaamme elleivät he olisi saaneet apua omiin ongelmiinsa ja he eivät ostaisi tuotteita elleivät ne toimisi. Pienessä yrityksessä kaikki toiminta tähtää siihen, että asiakkaat ovat tyytyväisiä. Voisin kirjoittaa näitä ohjeitani blogiin, vaikka viisi vuotta, mutta jos joka kerta, kun asiakas ostaa tuotteen hän toteaa, että jutut oli silkkaa valhetta, niin tämä blogikin olisi loppunut jo aikoja sitten.
Voitte siis ihan huoletta uskoa niihin neuvoihin mitä tässä blogissa tai muuten teille kerron. Kaikilla neuvoillani pyrin edesauttamaan asiakasta olemaan tyytyväinen ihoonsa ja käyttämiinsä hoitotuotteisiin. Olen täysin itsenäinen yrittäjä valinnoissani, en kuulu mihinkään ketjuun ja kukaan muu ei voi päätöksiini vaikuttaa. Olen aikanaan päätynyt Dermalogicaan siksi, että se on mielestäni paras kosmetiikkasarja. Kuitenkin, jos markkinoille tulisi jotain muuta vielä parempaa vaihtaisin heti siihen. Minä en ole mitenkään sidoksissa Dermalogicaan, vaan voin ihan oman päätöksieni mukaan valita tuotteet joita käytän. Monilla ketjuilla apteekeilla ja kosmetiikkamyymälöillä on standardi sopimukset, jolloin heille voi tulla myyntiin satamäärin jotain tuotetta mitä ei kukaan ole koskaan edes kysynyt. Silloin on pakko myydä pois hyllyissä seisovat tuotteet. Meidän firmassa asia toimii ihan päinvastoin, minä tilaan tuotteet kysynnän mukaan.
Oma ja Marin moraali kieltää myös kehumasta sellaisia tuotteita mitkä ei oikeasti ole itselle mieleisiä. Joten voitte ihan rauhassa lukea ohjeitani ja luottaa siihen, että ne on tehty vilpittömin mielin asiakkaan parhaaksi.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti