Viikonloppu oli vähän erilainen, kuin yleensä, kun pidimme kauneushoitolaa auki perjantain ja lauantain ihan, vain neuvoaksemme asiakkaita ihonhoidossa. Olen vieläkin ihan täpinässä, kun mielestäni tapahtuma oli niin kiva ja toivon, että laitatte kommentteja ja vaikka sähköpostia mitä tapahtumasta piditte. Myönnän, että aika kova homma siinä oli, laittaa kaikki jouluvalot ja esittelypöydät paikoilleen. Onneksi mieheni auttoi Maria sähköhommissa, minä kun en ylety ylähyllyille, kuin monien tikkaiden ja apuvälineiden kanssa.
Minun vastuulla tietysti on tavaroiden tilaus ja arviointi mitä pitää olla myynnissä. Yksi suuri moka tuli, mitä ei onneksi asiakkaat huomanneet. Olin unohtanut tilata Dermalogican täydellistä tuote-esitettä lisää, mutta onneksi ne riitti niin hienosti, että yksi jäi vielä meillekin. Tietysti aina, kun on montaa asiaa muistettavana, jotain kuitenkin unohtuu. Olen työvuosieni aikana järjestänyt tällaisia "avoimia ovia" tai messutapahtumia toista kymmentä. Nyt työ tilanteemme on ollut niin tiukka etten ole oikein jaksanutkaan lähteä tämän tyyppisiin tapahtumajärjestelyihin.
Nyt huomasin sen, että aika on muuttunut viimeisessä viidessä vuodessa. Nuoret haluavat tulla kyselemään ihonhoitoneuvoja ja tuotteet he ostavat meidän verkkokaupasta. Opiskelijoilla ei ole varaa moniin hoitokertoihin, mutta he arvostavat hyvää kosmetiikkaa. Heille on myös tärkeää kosmetiikan alkuperä ja eettinen arvomaailma. Tämä on ihan hyvä tapa olla meidän vakioasiakas, neuvon mielelläni hoito-ohjeet ja annan näytepakkauksia kokeiltavaksi. Meillä ei todellakaan tarvitse käydä hoidossa, vaan voi vain hankkia tuotteet meiltä.
Oli myös tosi kiva jutella ihmisten kanssa hiukan "epävirallisemmassa tilanteessa" . Varmaan joskus kasvohoitoasiakas kokee olevansa hiukan altavastaajan asemassa, kun minä heti alkajaisiksi komennan puserot pois ja pistän selinmakuulle. Sitten alan kuulustella, että minkäslaista elämää sitä oikein vietetään ja miltä se iho on tuntunut. On varmaankin ihan kiva tavata minua ihan tasavertaisena silmästä silmään.
Haluan myös kiittää kaikkia niitä ketkä tulitte paikalle ja sain siitä sen verran vinkkiä, että voisin uusia tapahtuman. Seuraavan kerran Reskan kauppiaat pitävät " avoimet ovet" sunnuntaina 16. 12 ja kyselen nyt ja kuulostelen pitäisikö siihenkin osallistua.
Minun vastuulla tietysti on tavaroiden tilaus ja arviointi mitä pitää olla myynnissä. Yksi suuri moka tuli, mitä ei onneksi asiakkaat huomanneet. Olin unohtanut tilata Dermalogican täydellistä tuote-esitettä lisää, mutta onneksi ne riitti niin hienosti, että yksi jäi vielä meillekin. Tietysti aina, kun on montaa asiaa muistettavana, jotain kuitenkin unohtuu. Olen työvuosieni aikana järjestänyt tällaisia "avoimia ovia" tai messutapahtumia toista kymmentä. Nyt työ tilanteemme on ollut niin tiukka etten ole oikein jaksanutkaan lähteä tämän tyyppisiin tapahtumajärjestelyihin.
Nyt huomasin sen, että aika on muuttunut viimeisessä viidessä vuodessa. Nuoret haluavat tulla kyselemään ihonhoitoneuvoja ja tuotteet he ostavat meidän verkkokaupasta. Opiskelijoilla ei ole varaa moniin hoitokertoihin, mutta he arvostavat hyvää kosmetiikkaa. Heille on myös tärkeää kosmetiikan alkuperä ja eettinen arvomaailma. Tämä on ihan hyvä tapa olla meidän vakioasiakas, neuvon mielelläni hoito-ohjeet ja annan näytepakkauksia kokeiltavaksi. Meillä ei todellakaan tarvitse käydä hoidossa, vaan voi vain hankkia tuotteet meiltä.
Oli myös tosi kiva jutella ihmisten kanssa hiukan "epävirallisemmassa tilanteessa" . Varmaan joskus kasvohoitoasiakas kokee olevansa hiukan altavastaajan asemassa, kun minä heti alkajaisiksi komennan puserot pois ja pistän selinmakuulle. Sitten alan kuulustella, että minkäslaista elämää sitä oikein vietetään ja miltä se iho on tuntunut. On varmaankin ihan kiva tavata minua ihan tasavertaisena silmästä silmään.
Haluan myös kiittää kaikkia niitä ketkä tulitte paikalle ja sain siitä sen verran vinkkiä, että voisin uusia tapahtuman. Seuraavan kerran Reskan kauppiaat pitävät " avoimet ovet" sunnuntaina 16. 12 ja kyselen nyt ja kuulostelen pitäisikö siihenkin osallistua.
Hei! Kiva yllätys oli saada ostaa laadukkaita ihonhoito tuotteita hyvällä alennuksella.
VastaaPoista