Niin, kuin tiedätte hyvät asiakkaani SkinPerfect Primer hoitava meikinpohjustusaine on loppu koko Euroopasta. Se ei ole enää mikään uutinen, mutta se on, että minä annan asiakkailleni vääriä lupauksia. Viime perjantaina lupasin, että meillä on tällä viikolla ja jo perjantai iltapäivällä Primeriä myynnissä. Kissan viikset ei meillä mitään Primeriä ole näkynyt!
Näköjään sitten, kun asiat alkaa mennä vaikeaksi, niin ne menee tosi vaikeaksi. Luulin todellakin, että saamme Dermalogican paketin matkahuollon kautta yhtä pikaisesti, kuin tähänkin asti. Vuosikausia on pelannut toimitus erinomaisesti. Kun teen tilauksen Dermalogicalle ennen puoltapäivää tavara on Hämeenlinnan matkahuollossa ennen kahdeksaa seuraavana aamuna. Itse tulen vasta kymmeneen työhön, niin ehdin hakea paketin erinomaisesti. Nyt tämän paketin kanssa asia ei, vaan sujunutkaan niin. Tivasin perjantai aamuna pakettiani matkahuollosta, mutta kun se ei ollut siellä, niin en sitä saanut. Sen jälkeen kävin tiukan sähköpostikeskustelun Dermalogican lähettämön kanssa.
Paketti löytyi iltapäivällä jolloin se oli matkalla Hämeenlinnaan. En siis saanut perjantain aikana tuota kaivattua SkinPerfect Primeriä. Maanantaina taas tulin niin aikaisin työhön ettei paketista ollut vielä tietoa. Se selvisi, että paketti oli matkahuollossa, mutta kumpikaan meistä, ei Mari enkä minä ehtineet sitä hakea. Minua todella hävettää, että tänään on moni asiakas käynyt kysymässä varaamaansa Primeriä ja me myymme "ei oota". Pyydän todella paljon anteeksi, että muutama asiakkaamme on tehnyt turhan matkan.
Tämä oli erittäin hyvä opetus minulle. En enää lupaa, että joku tavara on myytävänä ennen, kuin näen sen hyllyssä. Aina voi sattua ja tapahtua kaikenlaista ja meillä ei todellakaan ole tarkoitus juoksuttaa ihmisiä turhaan tai lupailla olemattomia. Nyt voin kertoa, että paketin pitäisi olla meillä tänään tiistaina, mutta uskon sitten vasta kun näen paketin. Jokainen asiakas joka on tehnyt tuotteesta varauksen ja jättänyt kännykkänumeronsa saa viestin, kun Primer on varmasti meillä. Sen kuitenkin lupaan, että se on todella odottamisen arvoinen tuote!
Näköjään sitten, kun asiat alkaa mennä vaikeaksi, niin ne menee tosi vaikeaksi. Luulin todellakin, että saamme Dermalogican paketin matkahuollon kautta yhtä pikaisesti, kuin tähänkin asti. Vuosikausia on pelannut toimitus erinomaisesti. Kun teen tilauksen Dermalogicalle ennen puoltapäivää tavara on Hämeenlinnan matkahuollossa ennen kahdeksaa seuraavana aamuna. Itse tulen vasta kymmeneen työhön, niin ehdin hakea paketin erinomaisesti. Nyt tämän paketin kanssa asia ei, vaan sujunutkaan niin. Tivasin perjantai aamuna pakettiani matkahuollosta, mutta kun se ei ollut siellä, niin en sitä saanut. Sen jälkeen kävin tiukan sähköpostikeskustelun Dermalogican lähettämön kanssa.
Paketti löytyi iltapäivällä jolloin se oli matkalla Hämeenlinnaan. En siis saanut perjantain aikana tuota kaivattua SkinPerfect Primeriä. Maanantaina taas tulin niin aikaisin työhön ettei paketista ollut vielä tietoa. Se selvisi, että paketti oli matkahuollossa, mutta kumpikaan meistä, ei Mari enkä minä ehtineet sitä hakea. Minua todella hävettää, että tänään on moni asiakas käynyt kysymässä varaamaansa Primeriä ja me myymme "ei oota". Pyydän todella paljon anteeksi, että muutama asiakkaamme on tehnyt turhan matkan.
Tämä oli erittäin hyvä opetus minulle. En enää lupaa, että joku tavara on myytävänä ennen, kuin näen sen hyllyssä. Aina voi sattua ja tapahtua kaikenlaista ja meillä ei todellakaan ole tarkoitus juoksuttaa ihmisiä turhaan tai lupailla olemattomia. Nyt voin kertoa, että paketin pitäisi olla meillä tänään tiistaina, mutta uskon sitten vasta kun näen paketin. Jokainen asiakas joka on tehnyt tuotteesta varauksen ja jättänyt kännykkänumeronsa saa viestin, kun Primer on varmasti meillä. Sen kuitenkin lupaan, että se on todella odottamisen arvoinen tuote!
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti