Meillä kummallakin eli Marilla ja minulla on nyt ihan huippuhyvä fiilis työmotivaation suhteen. Ainahan meillä on todella hyvä motivaatio, mutta maanantainen Dermalogican koulutus-ja lanseerauspäivä tuhatkertaisti innostuksen työhön. Dermalogican koulutuksen veti australialainen Emma Hobson. Olimme kuulleet häntä jo vuosituhannen alun maailmakongresseissa Sydneyssä ja Barcelonassa.
Emma Hobson on ollut Dermalogican palveluksessa lähes parikymmentä vuotta ja vastaa tällä hetkellä Australian myynnin edistämisestä. Hän on erittäin tunnettu ja arvostettu markkinointikouluttaja Australiassa. Emma Hobson valittiin 2011 Australian kymmenen parhaan oman alansa asiantuntijan joukkoon. Häntä haastatellaan usein TV:ssä ja erilaisissa lehdissä. Oli aivan ihme, että hän tuli meitä varten Suomeen. Kaikki Dermalogican kouluttajat ovat loistavia heillä on amerikkalaistyylistä sujuvuutta ja esiintymistaitoa, joten heitä on helppo kuunnella. Päivä oli tulvillaan hyviä neuvoja ja uusia ideoita. Saimme tosi paljon ideoita millä voimme saada asiakkaat entistä tyytyväisemmiksi ja palveluamme paremmaksi. Koko Dermalogican markkinointi ajattelu perustuu tuotteiden ylivoimaiseen laatuun ja kosmetologin ammattitaitoon ja hyvään asiakaspalveluun. Taas kerran huomasin miten paljon minulla on vielä oppimista.
Emma Hobson pystyi kertomaan myös käytännön kokemuksia uusista meikeistä. Värillinen päivävoide Sheer Tint sk20 (40ml, 77€) ja Cover Tint sk 20 (40ml, 77€) ovat olleet Australian ja Usa:n markkinoilla jo muutaman kuukauden. Tietysti eniten huomiota on herättänyt se, että Sheer Tintiä voi käyttää myös miehet koska se on niin luonnollinen. Meikinpohjustusaine SkinPerfect Primer herätti jo ainut laatuisuudellaan paljon huomiota. Uudet meikit ovat ihan yhtä loistavia laadultaan ja saanut innostumaan myös ne kuluttajat jotka eivät yleensä käytä meikkiä. Australiassa aurinkosuojan merkitys on suuri ja se on nyt hyvin testattu jo kuluttajilla. Asiakkaiden palaute on ollut todella tyytyväistä, koska meikit ovat ennen näkemättömän kevyitä, mutta aurinkosuoja on tehokas.
Suomessa kevät talven hangilla tarvitaan juuri tällaisia meikkejä jotka suojaavat hyvin olematta paksuja, tai rasvaisia. Meikit eivät ole perinteistä värikosmetiikkaa, vaan hoitavia aineita joilla on ihoa kaunistava ominaisuus. Kummankin meikin alle suositellaan meikinpohjustusainetta SkinPerfect Primeriä, joka siloittaa ja tasoittaa ihon rypyt, tai hilseilyn. Olen vakuuttunut, että meikeistä tulee yhtä suosittuja, kun SkinPerfect Primeristä. Toivon, että olen nyt osannut tilata niitä tarpeeksi paljon ettei taas käy niin, kuin SkinPerfect Primerin kohdalla. Silloinhan aluksi meiltä loppui tuote muutaman kerran kesken ja se oli tosi noloa.
Emma Hobson on ollut Dermalogican palveluksessa lähes parikymmentä vuotta ja vastaa tällä hetkellä Australian myynnin edistämisestä. Hän on erittäin tunnettu ja arvostettu markkinointikouluttaja Australiassa. Emma Hobson valittiin 2011 Australian kymmenen parhaan oman alansa asiantuntijan joukkoon. Häntä haastatellaan usein TV:ssä ja erilaisissa lehdissä. Oli aivan ihme, että hän tuli meitä varten Suomeen. Kaikki Dermalogican kouluttajat ovat loistavia heillä on amerikkalaistyylistä sujuvuutta ja esiintymistaitoa, joten heitä on helppo kuunnella. Päivä oli tulvillaan hyviä neuvoja ja uusia ideoita. Saimme tosi paljon ideoita millä voimme saada asiakkaat entistä tyytyväisemmiksi ja palveluamme paremmaksi. Koko Dermalogican markkinointi ajattelu perustuu tuotteiden ylivoimaiseen laatuun ja kosmetologin ammattitaitoon ja hyvään asiakaspalveluun. Taas kerran huomasin miten paljon minulla on vielä oppimista.
Emma Hobson pystyi kertomaan myös käytännön kokemuksia uusista meikeistä. Värillinen päivävoide Sheer Tint sk20 (40ml, 77€) ja Cover Tint sk 20 (40ml, 77€) ovat olleet Australian ja Usa:n markkinoilla jo muutaman kuukauden. Tietysti eniten huomiota on herättänyt se, että Sheer Tintiä voi käyttää myös miehet koska se on niin luonnollinen. Meikinpohjustusaine SkinPerfect Primer herätti jo ainut laatuisuudellaan paljon huomiota. Uudet meikit ovat ihan yhtä loistavia laadultaan ja saanut innostumaan myös ne kuluttajat jotka eivät yleensä käytä meikkiä. Australiassa aurinkosuojan merkitys on suuri ja se on nyt hyvin testattu jo kuluttajilla. Asiakkaiden palaute on ollut todella tyytyväistä, koska meikit ovat ennen näkemättömän kevyitä, mutta aurinkosuoja on tehokas.
Suomessa kevät talven hangilla tarvitaan juuri tällaisia meikkejä jotka suojaavat hyvin olematta paksuja, tai rasvaisia. Meikit eivät ole perinteistä värikosmetiikkaa, vaan hoitavia aineita joilla on ihoa kaunistava ominaisuus. Kummankin meikin alle suositellaan meikinpohjustusainetta SkinPerfect Primeriä, joka siloittaa ja tasoittaa ihon rypyt, tai hilseilyn. Olen vakuuttunut, että meikeistä tulee yhtä suosittuja, kun SkinPerfect Primeristä. Toivon, että olen nyt osannut tilata niitä tarpeeksi paljon ettei taas käy niin, kuin SkinPerfect Primerin kohdalla. Silloinhan aluksi meiltä loppui tuote muutaman kerran kesken ja se oli tosi noloa.
Olen käyttänyt Cover Tintiä jo pari kuukautta, kun kävi Nykissä syksyllä ja siellä se oli jo myynnissä. Ihoni on kuiva ja helposti hilseilevä ja selvästi tämä uusi koostumus toimii ihollani paremmin, kuin se vanha. Jos hilseilyä on enkä ehdi kuorimaan, niin Cover tint tasoittaa senkin. Liikkuessa ja hikoillessa moni meikkivoide valuu ja iho kiiltää, mutta Cover Tint pysyy hyvin ja on mattapintainen.
VastaaPoistaTaas loistava keksintö Dermalta!
Hanni
Hain heti keskiviikkona teiltä Cover Tintin ja se on huippu hieno meikki. Aivan loistava. Tuntuu, kuin silkkiä levittelisi ihoon.
VastaaPoistaKiitos myös hyvästä palvelusta.
Aino