torstai 10. marraskuuta 2011

Innolla internettiin

Olen moneen kertaan hehkuttanut tuota internet-markkinoinnin kurssia, kun olen sieltä niin paljon oppinut. Kyse ei ole pelkästä markkinoinnista, vaan olen saanut monia luovia ideoita. Taas kerran toteutui se, että kun vaan viitsii lähteä muiden yrittäjien mukaan niin jaettu tieto aina tuottaa jokaiselle hyvää.

Tänään suunnittelimme Nanolift hoidolle omat kotisivut ja olen nyt tehnyt Nanoliftistä rekisteröidyn tavaramerkin. En vaan osaa laittaa vielä sitä TM merkkiä Nanolift sanaa tietsikalla, mutta enköhän senkin opi. En ollut aiemmin ajatellut miten iso juttu voisi olla, että olen kehittänyt oman hoidon, joka vielä osoittautunut äärettömän tehokkaaksi. Nanoliftin kotisivuille saan kaiken tiedon hoidosta, mitä ei nyt vielä ole kirjallisena ollut missään. Nanoliftin kotisivut avataan parin viikon sisällä, niin ilmoittelen niistä heti, kun ne on auki.

Perjantaina alkaa yrittäjänaisten bloggaus kurssi jota vetää Katleena Kortesuo ja siitäkin olen ihan intoa piukassa. Aion nimittäin avata vielä uuden blogin. Se tulee olemaan kissojamme varten ja he voivat siinä ottaa kantaa maailman menoon. Hertta on aika nasevasanainen tyttö ja uskaltaa ottaa kantaa politiikkaan, presidenttipeliin, Natoon yms. Pikkupojat säestää parhaansa mukaan, Jösse haluaa kertoa ruuasta ja syömisestä ja Valtsu voi jutustella urheilusta yms.turhasta. Blogin työnimi on Punanenäisten klaani, mutta se voi vielä muuttuakin. Siitäkin kerron heti, kun blogi on lukukunnossa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti