keskiviikko 9. marraskuuta 2011

Vanhat naiset kunniaan

Menen tänään vielä internet-markkinoinnin kurssille ja tarkoitus on tehdä kehittämääni Nanolift-kasvohoitoa varten omat kotisivut. Olen eilen ja nyt aamulla etsinyt kuvia sivustoa varten kuvapankista josta saa ilmaisia kuvia ottaa. Kuvia on tuhansittain hakusanoilla kasvohoito, ikääntyvän ihonhoito yms, mutta kaikki kuvat on nuorista naisista.

Olen ihan ärsyyntynyt, en voi laittaa Nanoliftin kotisivuille kaksikymppisiä tyttösten kuvia, sehän olisi jo pilkkaa asiakkailleni. Ryppyhoitoihin liittyvissäkin kuvissa parikymppinen tyttö rypistelee otsaansa tai tiirailee silmänympärysryppyjä. Ehkä se toimisi jenkeissä, mutta ei meillä. Varsinkin, kun itse olen aina vastustanut turhaa ryppyjen "kyttäämistä". Enkä missään tapauksessa ala tekemään Nanolift menetelmän ryppyhoitoja alle 35-vuotiaille.

Onhan nykyää jo monella kosmetiikkafirmalla yli 50-vuotiaita naisia malleinaankin ja minusta he ovat kauniita. Otsikkossa käytin sanaa vanha ihan provosoidakseni, en missään tapauksessa pidä viisikymppistä naista vanhana, mutta niin kuin tiedätte parikymppisten mielestä sitä olemme.

Eipä tässä muukaan auta, kuin jatkaa etsimistä, eiköhän jotain kuvia löydy. Joka tapauksessa on kiva, että saan omat nettisivut hoidolle ja siltä pohjalta voi sitten tehdä paperiesitteitäkin. Nyt meillä on ihan liian vähän tietoa Nanoliftistä annettavaksi asiakkaille. Syyhän on siinä, että menetelmä on minun kehittämä ja olen alkanut tehdä hoitoa ennen, kuin edes ajattelin, että asiakkaatkin kaipaisivat muuta tietoa, kun minun suusanallinen selitykseni. Siinä taas huomaa, etten oikein vieläkään osaa olla kaupallinen, en oikein kehtaa" leuhkia" , että hoito on oma keksintöni.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti