Usein, kun asiakas varaa ensimmäistä kasvohoitoaikaansa meille hän on hiukan anteeksi pyytelevä ettei oikein osaa sanoa minkälaisen kasvohoidon tarvitsee. Moni on myös suorastaan häpeissään ettei ole koskaan ennen käynnyt kasvohoidossa. Missään tapauksessa ei ole mitään syytä häpeillä ellei ole kosmetologilla aikaisemmin käynnyt. Yli puolet suomalaisista ei ole koskaan käyttänyt kosmetologien palveluja. Asiakkaan ei myöskään tarvitse itse tietää mikä hoito tehdään, vaan me arvioimme ihon tarpeen sitten, kun hoitoa aloitetaan. Yleensä kannattaa kertoa ikänsä ja oma arvio onko iho kuiva, vai rasvainen.
Ajanvarauksen voi tehdä soittamalla numeroon 03-6759780, tai sähköpostilla osoitteeseen info@kauneushoitolainkeri.fi, tai sitten voi poiketa ovesta sisään ja tehdä varaus täälä paikan päällä. Jos laitatte sähköpostia kertokaa mitkä päivät ja kellon ajat teille yleensä sopii, laitan sitten kolme, tai neljä vaihtoehtoa mistä voi valita. Sähköposteihin yleensä vastaamme jo tunnin sisällä, mutta viimeistään arkisin vuorokauden kuluessa. Sähköposti on monelle kätevin, koska sen voi laittaa vaikka keskiyöllä. Meille on aivan sama millä välineellä olette meihin yhteydessä, kunhan vain olette. Asiakasta tietysti kiinnostaa hoidon hinta ja hinnaston näkee nettisivuiltamme. Sitä ei pidä pelätä, että koko ajan myymme hoidon aikana jotain hoitoon lisää ja lopputulos maksaakin pari sataa. Kallein paketti mitä meillä maksimissaan hoidosta joutuu maksamaan on 156€. Silloin hoitoon kuuluu kallein kasvohoitomme eli Nanolift, joka maksaa 112€. Sitten hoidon aikana on värjätty ripset ja kulmat, jotka maksaa 30€ ja poistettu huulikarvat jonka hinta on 14€. Noin parikymmentäprosenttia asiakkaista tarvitsee huulikarvojen poistoa, emmekä sitä tarjoa ellei asiakas itse ota sitä puheeksi. Hyvin usein myös ensimmäinen kasvohoito voi olla Kosteuttava kasvohoito, jonka hinta on 82€.
Sitäkään ei pidä pelätä, että olisi pakko ostaa, jotain kotihoitotuotteita, tai varata uutta aikaa. Jokaiselle uudelle asiakkaalle kuitenkin suunnittelemme täydellisen kotihoidon ja kerromme milloin seuraava hoito olisi hyvä tehdä. Sitä ei pidä pelästyä, kun suosittelemme kaikki kotihoitoaineet mitä asiakas tarvitsee, ei ole tarkoitus, että ne kaikki pitäisi ostaa. Kerromme mikä tuote on kenenkin kohdalla tärkein ja mikä parhaiten täydentää asiakkaalla jo olevia kotihoitoaineita. Annamme myös näytteitä ja pikkupakkauksia kokeilua varten. Ihanteellistahan olisi, jos asiakas voisi hankkia kerralla suurimman osan kotihoitotuotteista, mutta harvoin se on talouden vuoksi mahdollista. Mitään pakkomyyntiä emme halua harrastaa, koska se on huonoa asiakaspalvelua, asiakas itse valitsee miten rahansa käyttää.
Meillä ei myöskään ole tapana haukkua kenenkään ihonhoitotottumuksia, tai nalkuttaa huonosta kotihoidosta. Yleensä on niin, että uusi asiakas pitää ihonsa tilannetta paljon huonompana, kuin se onkaan. Ihminen voi aloittaa ihan missä iässä tahansa ihonsa hoidon. Moni aloittaa eläkkeelle jäätyään, koska sitä ennen naisten aika menee perheen tarpeisiin. Kasvohoidot on kuitenkin tärkeää panostusta omaan hyvinvointiin. Moni nainen hoitaa aina vaan muita, ensin omia lapsia, sitten lapsenlapsia, jossain vaiheessa omia vanhempia, tai puolisoaan. Ellei itse ota aikaa itselleen harvoin sitä kukaan muukaan tarjoaa. Ei kannata ujostella ajanvarauksen kanssa, tehän olette asiakkaita ja meidän tehtävämme on palvella teitä parhaamme mukaan.
Ajanvarauksen voi tehdä soittamalla numeroon 03-6759780, tai sähköpostilla osoitteeseen info@kauneushoitolainkeri.fi, tai sitten voi poiketa ovesta sisään ja tehdä varaus täälä paikan päällä. Jos laitatte sähköpostia kertokaa mitkä päivät ja kellon ajat teille yleensä sopii, laitan sitten kolme, tai neljä vaihtoehtoa mistä voi valita. Sähköposteihin yleensä vastaamme jo tunnin sisällä, mutta viimeistään arkisin vuorokauden kuluessa. Sähköposti on monelle kätevin, koska sen voi laittaa vaikka keskiyöllä. Meille on aivan sama millä välineellä olette meihin yhteydessä, kunhan vain olette. Asiakasta tietysti kiinnostaa hoidon hinta ja hinnaston näkee nettisivuiltamme. Sitä ei pidä pelätä, että koko ajan myymme hoidon aikana jotain hoitoon lisää ja lopputulos maksaakin pari sataa. Kallein paketti mitä meillä maksimissaan hoidosta joutuu maksamaan on 156€. Silloin hoitoon kuuluu kallein kasvohoitomme eli Nanolift, joka maksaa 112€. Sitten hoidon aikana on värjätty ripset ja kulmat, jotka maksaa 30€ ja poistettu huulikarvat jonka hinta on 14€. Noin parikymmentäprosenttia asiakkaista tarvitsee huulikarvojen poistoa, emmekä sitä tarjoa ellei asiakas itse ota sitä puheeksi. Hyvin usein myös ensimmäinen kasvohoito voi olla Kosteuttava kasvohoito, jonka hinta on 82€.
Sitäkään ei pidä pelätä, että olisi pakko ostaa, jotain kotihoitotuotteita, tai varata uutta aikaa. Jokaiselle uudelle asiakkaalle kuitenkin suunnittelemme täydellisen kotihoidon ja kerromme milloin seuraava hoito olisi hyvä tehdä. Sitä ei pidä pelästyä, kun suosittelemme kaikki kotihoitoaineet mitä asiakas tarvitsee, ei ole tarkoitus, että ne kaikki pitäisi ostaa. Kerromme mikä tuote on kenenkin kohdalla tärkein ja mikä parhaiten täydentää asiakkaalla jo olevia kotihoitoaineita. Annamme myös näytteitä ja pikkupakkauksia kokeilua varten. Ihanteellistahan olisi, jos asiakas voisi hankkia kerralla suurimman osan kotihoitotuotteista, mutta harvoin se on talouden vuoksi mahdollista. Mitään pakkomyyntiä emme halua harrastaa, koska se on huonoa asiakaspalvelua, asiakas itse valitsee miten rahansa käyttää.
Meillä ei myöskään ole tapana haukkua kenenkään ihonhoitotottumuksia, tai nalkuttaa huonosta kotihoidosta. Yleensä on niin, että uusi asiakas pitää ihonsa tilannetta paljon huonompana, kuin se onkaan. Ihminen voi aloittaa ihan missä iässä tahansa ihonsa hoidon. Moni aloittaa eläkkeelle jäätyään, koska sitä ennen naisten aika menee perheen tarpeisiin. Kasvohoidot on kuitenkin tärkeää panostusta omaan hyvinvointiin. Moni nainen hoitaa aina vaan muita, ensin omia lapsia, sitten lapsenlapsia, jossain vaiheessa omia vanhempia, tai puolisoaan. Ellei itse ota aikaa itselleen harvoin sitä kukaan muukaan tarjoaa. Ei kannata ujostella ajanvarauksen kanssa, tehän olette asiakkaita ja meidän tehtävämme on palvella teitä parhaamme mukaan.
Inkeri Valtosen kauneushoitola on loistava. Ammattitaito asiakaspalvelu ja Dermalogican tuotteet muodostavat kokonaisuuden mikä toimii tehokkaasti ja tuntuu hyvältä.Kiitokset siitä
VastaaPoistaJoten joskus aikaisemmin blogissa esitettyyn kysymykseen "Mistä tuntee hyvän kosmetologin" voin nyt vastata käy Inkerin kauneushoitolassa
Kiitos Saara!
VastaaPoistaTuntuu hyvältä saada palautetta, parasta aina yritämme ja kiva kuulla, että olemme onnistuneet. Meillä on myös Marin kanssa hyvä työmotivaatio. Kivat asiakkaat ja tykkäämme työstämme. Tietysti käyttämämme kosmetiikan eli Dermalogican merkitys on myös suuri. On helppoa tehdä työtä aineilla, jotka taatusti toimii ja vuosien varrella ne ovat tulleet taatusti tutuiksi.
Inkeri