Nyt on uusi vuosi aluillaan enkä ole vielä ehtinyt kiittämään lukijoita ja asiakkaitani kuluneesta vuodesta 2013. Meillä on ollut erinomaisen hyvä vuosi ja kiitos kuuluu siitä hoitolan ja verkkokaupan asiakkaille, sekä blogin lukijoille. Varmaan missään ammatissa ei yrittäjä saa niin paljon kiitosta, kuin kosmetologi saa. Minua ja Maria on muistettu pitkin vuotta, mutta eritoten nyt jouluna. Olemme saaneet sukkia, suklaata, shampanjaa yms. Kortteja on tullut paljon ja kiva, kun verkkokaupankin asiakkaat ja blogin lukijat muistaa kortilla, siis ihmiset joita en ole koskaan tavannut. On erittäin motivoivaa, kun saa niin paljon palautetta työstään. Myös tämän blogin kommentit ovat pääsääntöisesti, niin kiittäviä etten osannut sellaista ollenkaan odottaa.
Kiitokset myös velvoittaa ja siksi haluammekin Marin kanssa kaikin voimin palvella teitä hyvin. Olemme jo kehittäneet Nanolift kasvohoidon minkä tulokset ovat aivan erinomaisia. Koko ajan pohdimme mitä muuta voisimme kehittää ja seuraamme ammattimme uusia tuulia koko ajan. Sen olen aikaisemminkin kertonut, että en yleensä mene uusiin menetelmiin mukaan ennen, kuin ne ovat käytännössä osoittautuneet toimiviksi. Kiinnostun vain menetelmistä, jotka soveltuu juuri meidän asiakkaillemme. Tunnen oman asiakaskuntani ja tiedän mitä heille kannattaa edes tarjota. Meillä ei ole myöskään mitään tarvetta löytää uusia hoitomenetelmiä, koska Nanolift on niin monipuolinen ja tulokset ovat mahtavia. Emme myöskään pysty edes ottamaan suuria määriä uusia asiakkaita. Luonnollisen poistuman kautta tarve uusiin asiakkaisiin pienessä mittakaavassa on aina olemassa. Asiakassuhteemme ovat yleensä pitkäaikaisia ja poistumaa on oikeastaan, vain kuoleman, sairastumisen, tai muuton takia.
Hyvä palaute velvoittaa minua myös hankkimaan asiakkailleni parhaat mahdolliset edut Dermalogicalta ja Youngbloodilta. Suurena ostajana pystyn neuvottelemaan hintaetuja, jotka siirrän suoraan asiakkaittemme eduksi. Toki muutkin hoitolat saavat näitä etuja, mutta näyttää siltä, että suurin osa hyödyntää ne itse eli myyvät paremmalla katteella. Itse olen sitä mieltä, että saadakseen luotettavat asiakassuhteet ei kannata ryhtyä ahneeksi. Ei ole kovinkaan kaukonäköistä tehdä pari vuotta suurta voittoa ja sitten asiakkaat kaikkoivatkin. Toisaalta pieni yritys ei pysty niinkään kilpailemaan hinnalla, vaan meidän kilpailuvaltti on palvelu ja ammattitaito. Muutama tuttava on valitellut, että ulkomaisista verkkokaupoista saa Dermalogicaa paljon halvemmalla, mutta kun siellä ei kukaan neuvo. Siinähän se juju juuri onkin. Onko järkeä ostaa parinkymmenenprosentin hintaerolla kuitenkin arvokkaita tuotteita ja sitten ei osaa niitä käyttää, tai ostaa ihan väärät tuotteet. Mielestäni kannattaa maksaa meidän hinnat ja saada ammattitaitoiset neuvot, näin ihonhoito tuottaa jotain hyötyäkin. Ja meilläkin on aina määrätyt tuotteet yli kahdenkymmenenprosentin alennuksella ja ne kannattaa aina hyödyntää.
Kiitokset myös velvoittaa ja siksi haluammekin Marin kanssa kaikin voimin palvella teitä hyvin. Olemme jo kehittäneet Nanolift kasvohoidon minkä tulokset ovat aivan erinomaisia. Koko ajan pohdimme mitä muuta voisimme kehittää ja seuraamme ammattimme uusia tuulia koko ajan. Sen olen aikaisemminkin kertonut, että en yleensä mene uusiin menetelmiin mukaan ennen, kuin ne ovat käytännössä osoittautuneet toimiviksi. Kiinnostun vain menetelmistä, jotka soveltuu juuri meidän asiakkaillemme. Tunnen oman asiakaskuntani ja tiedän mitä heille kannattaa edes tarjota. Meillä ei ole myöskään mitään tarvetta löytää uusia hoitomenetelmiä, koska Nanolift on niin monipuolinen ja tulokset ovat mahtavia. Emme myöskään pysty edes ottamaan suuria määriä uusia asiakkaita. Luonnollisen poistuman kautta tarve uusiin asiakkaisiin pienessä mittakaavassa on aina olemassa. Asiakassuhteemme ovat yleensä pitkäaikaisia ja poistumaa on oikeastaan, vain kuoleman, sairastumisen, tai muuton takia.
Hyvä palaute velvoittaa minua myös hankkimaan asiakkailleni parhaat mahdolliset edut Dermalogicalta ja Youngbloodilta. Suurena ostajana pystyn neuvottelemaan hintaetuja, jotka siirrän suoraan asiakkaittemme eduksi. Toki muutkin hoitolat saavat näitä etuja, mutta näyttää siltä, että suurin osa hyödyntää ne itse eli myyvät paremmalla katteella. Itse olen sitä mieltä, että saadakseen luotettavat asiakassuhteet ei kannata ryhtyä ahneeksi. Ei ole kovinkaan kaukonäköistä tehdä pari vuotta suurta voittoa ja sitten asiakkaat kaikkoivatkin. Toisaalta pieni yritys ei pysty niinkään kilpailemaan hinnalla, vaan meidän kilpailuvaltti on palvelu ja ammattitaito. Muutama tuttava on valitellut, että ulkomaisista verkkokaupoista saa Dermalogicaa paljon halvemmalla, mutta kun siellä ei kukaan neuvo. Siinähän se juju juuri onkin. Onko järkeä ostaa parinkymmenenprosentin hintaerolla kuitenkin arvokkaita tuotteita ja sitten ei osaa niitä käyttää, tai ostaa ihan väärät tuotteet. Mielestäni kannattaa maksaa meidän hinnat ja saada ammattitaitoiset neuvot, näin ihonhoito tuottaa jotain hyötyäkin. Ja meilläkin on aina määrätyt tuotteet yli kahdenkymmenenprosentin alennuksella ja ne kannattaa aina hyödyntää.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti