tiistai 25. lokakuuta 2011

Nanolift on tämän hetken paras ryppyhoito

Olemme tehneet nyt vuoden Nanolift-kasvohoitoa ja tulokset ovat erinomaisia. Nanolift on ehdottomasti paras kiinteyttävä ja elvyttävä kasvohoito mitä kosmetologi pystyy tekemään. Olen tekemässä siitä nimiini rekisteröidyn tavaramerkin, koska kokonaisuus on minun kehittämä. Ehkä pitäisi selvittää patentoiminenkin, mutta en ole ehtinyt sitä vielä tekemään. Toisaalta menetelmä on helppo monistaa, jos joku kosmetologi haluaisi kehittää jotain uutta.

Nanolift-laite on amerikkalainen keksintö ja jo itsessään loistava menetelmä. Tämän mikrovirran ansiosta pystytään tekemään kasvolihasjumppa ja imeyttämään hoitoaineita huomattavasti tehokkaammin, kuin käsinhieronnalla. Yksinään tehtynä Nanolift mikrovirta on kyllä tehokas, mutta auttaa ainoastaan lihaksiin ja verenkiertoon ja aineenvaihduntaan, ihon pinta jää hoitamatta. Nyt olen yhdistänyt hoitoon myös ihon pintaa vahvistavan ja siloittavan vaikutuksen, joka on aivan välttämätön meidän ilmastossa. Hoito on monivaikutteinen, yhdistämällä kiinteyttävän kasvolihasjumpan, kosteuttavat vaikutusaineet ja verenkierron ja aineenvaihdunnan elvytyksen hoito on tehokkain mahdollinen. Kaikki on myös suunniteltu juuri suomalaiseen rasittavaan ilmastoon, joka on kaikista rasittavin tekijä ihon kuivumisen ja ohentumisen kannalta.

Missään muualla maailmassa ei ilmasto rasita ihoa niin paljoa, kuin Suomessa. Eikä missään muualla maailmassa ole intressejä suunnitella meidän olosuhteita varten hoitoja. Olen jo parikymmentävuotta sitten ymmärtänyt, ettei meillä voi hoitaa ihoa samoilla ohjeilla, kuin Keski-Euroopassa. Olen todella tyytyväinen, että olen pystynyt kehittämään menetelmän joka on meidän olosuhteisiin tarkoitettu ja ilmiselvästi myös toimii.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti