Olen nyt käynyt pitkän neuvottelun PR-Cosmeticin kanssa ja tulos oli oikein hyvä. Nyt voin antaa asiakkailleni erittäin hyvän tarjouksen, joka viikko. Siirrän neuvottelemani edut suoraan asiakkaille ja kokeilen tämän hyödyllisyyttä vuoden vaihteeseen saakka.
Tarkoitus on, että joka viikko tulee uusi tuote tarjoushinnalla ja hintaedun lisäksi tuotteen ostaja saa matkakokoja aineista, jotka tukee sen vaikutuksia. Lahjaksi saatujen tuotteiden hinta on noin 20-50€ eli ne ovat ihan tuntuvat edut. Hyödyntämällä näitä matkakokoja pystyt myös säästämään kotihoitotuotteissasi ja pääset kokeilemaan etukäteen pikkupakkauksesta jotain sinulle uutta tuotetta. Nämä Tähtitarjoukset julkistetaan tässä blogissa joka sunnuntai ja ensimmäinen on 26.10-14. Tähtitarjous on hyvin esillä hoitolassa ja kerromme siitä kasvohoidossa oleville asiakkaille. Korostan vielä ettei tarkoitus ole tyrkyttää ja ostamisesta voi aina kieltäytyä. Ikävintä olisi, jos asiakas ei tietäisi, että hänen tarvitsemansa tuote on tarjouksessa.
Tähtitarjous on myös näkyvillä verkkokaupan etusivulla. Mietin myös, että laittaisin siitä sähköpostimainoksen, mutta onkohan se liikaa laittaa asiakkaille kerran viikossa sähköpostia? Joskus nämä mainosasiat kääntyy yritykselle, vaan haitaksi jos niitä on liikaa. Kertokaa tästä oma mielipiteenne. Ehkä näin aluksi voimmekin laittaa muutaman joka viikko ja niihin selkeän ja helpon tavan poistua postituslistalta. Minusta asiakkaan pitää saada valita haluaako hän sähköpostimainoksia ja sen vaatii jo lakikin.
Nyt tämä Tähtitarjous on kokeilussa vuodenvaihteeseen saakka. Se vaatii meiltä Marin kanssa aika paljon lisätyötä ja mainostus myös maksaa. Ellei systeemi innosta, tai kiinnosta asiakkaita sitä on turha jatkaa. Haluan kuitenkin tämän kokeilla, vaikka tiedän toisten kauneushoitoloiden kauhistelevan työn määrää. Minä en ole koskaan työtä pelännyt ja on vaikea etukäteen arvailla miten asiakkaat suhtautuvat eli on parempi nähdä se käytännössä.
Olkaa siis valppaana ensi sunnuntaina. Teillä on aina viikko aikaa ostaa tuo tarjoustuote joko hoitolasta, tai verkkokaupasta. Ellette pääse sitä hakemaan kyseisellä viikolla varatkaa se meiltä sähköpostiviestillä.
Tarkoitus on, että joka viikko tulee uusi tuote tarjoushinnalla ja hintaedun lisäksi tuotteen ostaja saa matkakokoja aineista, jotka tukee sen vaikutuksia. Lahjaksi saatujen tuotteiden hinta on noin 20-50€ eli ne ovat ihan tuntuvat edut. Hyödyntämällä näitä matkakokoja pystyt myös säästämään kotihoitotuotteissasi ja pääset kokeilemaan etukäteen pikkupakkauksesta jotain sinulle uutta tuotetta. Nämä Tähtitarjoukset julkistetaan tässä blogissa joka sunnuntai ja ensimmäinen on 26.10-14. Tähtitarjous on hyvin esillä hoitolassa ja kerromme siitä kasvohoidossa oleville asiakkaille. Korostan vielä ettei tarkoitus ole tyrkyttää ja ostamisesta voi aina kieltäytyä. Ikävintä olisi, jos asiakas ei tietäisi, että hänen tarvitsemansa tuote on tarjouksessa.
Tähtitarjous on myös näkyvillä verkkokaupan etusivulla. Mietin myös, että laittaisin siitä sähköpostimainoksen, mutta onkohan se liikaa laittaa asiakkaille kerran viikossa sähköpostia? Joskus nämä mainosasiat kääntyy yritykselle, vaan haitaksi jos niitä on liikaa. Kertokaa tästä oma mielipiteenne. Ehkä näin aluksi voimmekin laittaa muutaman joka viikko ja niihin selkeän ja helpon tavan poistua postituslistalta. Minusta asiakkaan pitää saada valita haluaako hän sähköpostimainoksia ja sen vaatii jo lakikin.
Nyt tämä Tähtitarjous on kokeilussa vuodenvaihteeseen saakka. Se vaatii meiltä Marin kanssa aika paljon lisätyötä ja mainostus myös maksaa. Ellei systeemi innosta, tai kiinnosta asiakkaita sitä on turha jatkaa. Haluan kuitenkin tämän kokeilla, vaikka tiedän toisten kauneushoitoloiden kauhistelevan työn määrää. Minä en ole koskaan työtä pelännyt ja on vaikea etukäteen arvailla miten asiakkaat suhtautuvat eli on parempi nähdä se käytännössä.
Olkaa siis valppaana ensi sunnuntaina. Teillä on aina viikko aikaa ostaa tuo tarjoustuote joko hoitolasta, tai verkkokaupasta. Ellette pääse sitä hakemaan kyseisellä viikolla varatkaa se meiltä sähköpostiviestillä.
Tosi kiva. Odotan jännityksellä :)
VastaaPoistaMinulle tuo viikottainen sähköposti ei olisi liikaa, kun kuitenkin ostan Dermalogicalta kaikki tuotteeni. Toisaalta ne sähköpostimainokset ärsyttää todella paljon mitä ei koskaan edes käytä esim.automainokset, kodinkoneet yms.
VastaaPoistaKosmetiikka on kuitenkin kulutustavaraa ja sitä ostaa monta kertaa vuodessa, niin on kiva tietää mikä on tarjoushinnalla.
Helena Kuusinen