Edelleen hyvin moni kuluttaja toivoisi, että olisi olemassa jokin ihmeitä tekevä voide, joka silittäisi rypyt ja nostaisi roikkuvan kaulan yhden yön käytön jälkeen. Kosmetiikan mainonta on niin harhaan johtavaa, että osa porukkaa toivoo kosmetiikasta liikaa ja osa ei taas usko mihinkään.
Ihanaahan olisi, että voisin myydä voiteen mikä auttaisi heti ja mitään muuta ei tarvitsisi tehdä. Kosmetiikka ja kasvohoidot toimivat pääsääntöisesti ennalta ehkäisevinä hoitoina. Tietysti huonoon kuntoon päässyt ja hoitamaton iho saadaan siloittumaan ja vahvistumaan siirryttäessä kunnolliseen hoitoon ja tehokkaisiin tuotteisiin. Olen pitkän työurani aikana nähnyt aivan selvästi miten paljon säännöllinen hoito hidastaa vanhenemista. Asiakkainani on useita kahdeksankymppisiä, joita olen hoitanut kolmisenkymmentävuotta. Heidän ulkonäkö kertoo 10-15 vuotta nuoremmasta ihmisestä. Hyvä hoito tekee oleellisen eron hoitamattomiin samanikäisiin naisiin. Suurin osa iäkkäämmistä asiakkaistani ovat aloittaneet säännölliset kasvohoidot noin 40-50-vuotiaina. Siinä iässä on yleensä jo helpommin aikaa ja rahaa itsensä hoitoon.
Säännöllinen hoito tarkoittaa noin 4-12 kasvohoitoa vuodessa. Yleisin käyntiväli on kuusiviikkoa. Näiden kasvohoitojen lisäksi hyvin suunniteltu kotihoito on välttämätöntä. Yleensä kotihoitoon kuuluu vähintään kosteusvoide, puhdistusmaito, silmänympärysvoide ja mielellään jatkuvasti, tai ainakin pari kertaa vuodessa ihotyypin mukainen tehotiiviste. Oikein valittu kotihoito on halvin hoitotapa. Mitään ei mene hukkaan, koska virhe ostoksia ei tule. Silloin, kun talous on tiukalla ja pitää tarkoin harkita mitä tekee, niin kannattaa panostaa kotihoitotuotteisiin. Meillä voi käydä ostoksilla kuka hyvänsä ja neuvomme mielellään tehokkaan kotihoidon, vaikka ei kasvohoidoissa käydäkkään. Jo parikin kasvohoitoa vuodessa parantaa kotihoidon tulosta huomattavasti. Kaikki tarjoustuotteet kannattaa hyödyntää. Viisas ostaa tuotteen silloin, kun se on tarjouksessa. Tähtitarjouksen mukana saa aina matkakokoja lahjaksi ja ne ovat tarkoin suunniteltu tukemaan tarjoustuotteen vaikutuksia. Meille voi suoraan sanoa, että rahaa on käytettävissä niin ja niin paljon ja me suunnittelemme miten se on tehokkain käyttää. Ajattelemme aina asiakkaan etua. Me emme Marin kanssa enää asiakaspalvelussa mietitä hoitolan kannattavuutta, vaan siinä kohtaa asiakkaan etu on ensisijalla. Kannattavuus lasketaan omana aikanaan takahuoneessa. Ihan liian myöhäistä on hoitolan etua laskea vasta asiakkaan aikana. Voitte siis luottaa sataprosenttisesti siihen, että neuvomme aina taloudellisimman vaihtoehdon.
Aina välillä törmään uusien asiakkaiden kohdalla siihen, että tulosodotukset ovat ihan epärealistisia. Yritämme kaikin keinoin välttää sitä, ettemme lupaa asiakkaalle liikaa. On parempi luvata liian vähän, kun liian paljon. Muistan erään tapauksen kymmenisenvuotta sitten, kun uusi asiakas tuli ostamaan " ryppyvoidetta". Hän tuli viikon päästä uudestaan ja sanoi ettei rypyt ole häipyneet ja voide ei tehoa. Yritin selvittää hänelle, että hoitotulokset näkyy aikaisintaa kolmenviikon käytön jälkeen ja vaikutus on ensisijaisesti ennalta ehkäisevä. Kehotin häntä vaan jatkamaan voiteen käyttöä. Hän sanoikin, että voide oli jo loppu. Olin aivan ihmeissäni, että miten tuubi on voinnut loppua viikossa. Hän kertoi laittaneensa sitä moneen kertaan päivän aikana, että tulos olisi mahdollisimman hyvä. Olin aivan järkyttynyt, että ihohan vaan rasvoittuu, jos voidetta on koko ajan liian paksulti. Me emme päässeet yhteisymmärrykseen ja asiakas valitettavasti koki tulleensa huijatuksi, kun iho ei silinnytkään viikossa. Tämä tapaus opetti minua kuuntelemaan entistä tarkemmin asiakkaan käsityksiä, että pystyisin jo alkuvaiheessa poistamaan epärealistiset odotukset. Aina asiakas ei ymmärrä, että ihokin on elävä kudos ja elimistön osa, jolla on oma toimintatapa. Sitä ei todellakaan pysty muuttamaan viikossa.
Ihanaahan olisi, että voisin myydä voiteen mikä auttaisi heti ja mitään muuta ei tarvitsisi tehdä. Kosmetiikka ja kasvohoidot toimivat pääsääntöisesti ennalta ehkäisevinä hoitoina. Tietysti huonoon kuntoon päässyt ja hoitamaton iho saadaan siloittumaan ja vahvistumaan siirryttäessä kunnolliseen hoitoon ja tehokkaisiin tuotteisiin. Olen pitkän työurani aikana nähnyt aivan selvästi miten paljon säännöllinen hoito hidastaa vanhenemista. Asiakkainani on useita kahdeksankymppisiä, joita olen hoitanut kolmisenkymmentävuotta. Heidän ulkonäkö kertoo 10-15 vuotta nuoremmasta ihmisestä. Hyvä hoito tekee oleellisen eron hoitamattomiin samanikäisiin naisiin. Suurin osa iäkkäämmistä asiakkaistani ovat aloittaneet säännölliset kasvohoidot noin 40-50-vuotiaina. Siinä iässä on yleensä jo helpommin aikaa ja rahaa itsensä hoitoon.
Säännöllinen hoito tarkoittaa noin 4-12 kasvohoitoa vuodessa. Yleisin käyntiväli on kuusiviikkoa. Näiden kasvohoitojen lisäksi hyvin suunniteltu kotihoito on välttämätöntä. Yleensä kotihoitoon kuuluu vähintään kosteusvoide, puhdistusmaito, silmänympärysvoide ja mielellään jatkuvasti, tai ainakin pari kertaa vuodessa ihotyypin mukainen tehotiiviste. Oikein valittu kotihoito on halvin hoitotapa. Mitään ei mene hukkaan, koska virhe ostoksia ei tule. Silloin, kun talous on tiukalla ja pitää tarkoin harkita mitä tekee, niin kannattaa panostaa kotihoitotuotteisiin. Meillä voi käydä ostoksilla kuka hyvänsä ja neuvomme mielellään tehokkaan kotihoidon, vaikka ei kasvohoidoissa käydäkkään. Jo parikin kasvohoitoa vuodessa parantaa kotihoidon tulosta huomattavasti. Kaikki tarjoustuotteet kannattaa hyödyntää. Viisas ostaa tuotteen silloin, kun se on tarjouksessa. Tähtitarjouksen mukana saa aina matkakokoja lahjaksi ja ne ovat tarkoin suunniteltu tukemaan tarjoustuotteen vaikutuksia. Meille voi suoraan sanoa, että rahaa on käytettävissä niin ja niin paljon ja me suunnittelemme miten se on tehokkain käyttää. Ajattelemme aina asiakkaan etua. Me emme Marin kanssa enää asiakaspalvelussa mietitä hoitolan kannattavuutta, vaan siinä kohtaa asiakkaan etu on ensisijalla. Kannattavuus lasketaan omana aikanaan takahuoneessa. Ihan liian myöhäistä on hoitolan etua laskea vasta asiakkaan aikana. Voitte siis luottaa sataprosenttisesti siihen, että neuvomme aina taloudellisimman vaihtoehdon.
Aina välillä törmään uusien asiakkaiden kohdalla siihen, että tulosodotukset ovat ihan epärealistisia. Yritämme kaikin keinoin välttää sitä, ettemme lupaa asiakkaalle liikaa. On parempi luvata liian vähän, kun liian paljon. Muistan erään tapauksen kymmenisenvuotta sitten, kun uusi asiakas tuli ostamaan " ryppyvoidetta". Hän tuli viikon päästä uudestaan ja sanoi ettei rypyt ole häipyneet ja voide ei tehoa. Yritin selvittää hänelle, että hoitotulokset näkyy aikaisintaa kolmenviikon käytön jälkeen ja vaikutus on ensisijaisesti ennalta ehkäisevä. Kehotin häntä vaan jatkamaan voiteen käyttöä. Hän sanoikin, että voide oli jo loppu. Olin aivan ihmeissäni, että miten tuubi on voinnut loppua viikossa. Hän kertoi laittaneensa sitä moneen kertaan päivän aikana, että tulos olisi mahdollisimman hyvä. Olin aivan järkyttynyt, että ihohan vaan rasvoittuu, jos voidetta on koko ajan liian paksulti. Me emme päässeet yhteisymmärrykseen ja asiakas valitettavasti koki tulleensa huijatuksi, kun iho ei silinnytkään viikossa. Tämä tapaus opetti minua kuuntelemaan entistä tarkemmin asiakkaan käsityksiä, että pystyisin jo alkuvaiheessa poistamaan epärealistiset odotukset. Aina asiakas ei ymmärrä, että ihokin on elävä kudos ja elimistön osa, jolla on oma toimintatapa. Sitä ei todellakaan pysty muuttamaan viikossa.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti