Dermalogicalla on olemassa näytteitä lähes kaikista tuotteista ja matkakokoja suosituimmista tuotteista. Ne eivät ole missään tapauksessa meille ilmaisia, vaan maksamme noista näytepusseista 0,50-3.50€ riippuen tuotteesta. Emme saa niitä pilvin pimein, vaan ne suhteutetaan tilattujen tuotteiden määrään. Matkakoot maksaa meille noin 15-30€ kappale ja niitä saamme ostaa huomattavasti pienemmän määrän, kuin näytteitä. Siksi meillä ei ole aina saatavilla matkakokoja, koska niissä on ostoihin suhteutettut kiintiöt ja vain harvoista tuotteista on näitä matkakokoja. Jotkut matkakoot tulevat kausittain ja niitä ei myöhemmin enää saa.
Näytteet ovat tarkoitettu meidän asiakkaille tuotteiden kokeilua varten. Annan myös vakioasiakkaille mielelläni jotain tilaisuutta varten, tai matkalle jotain tuotetta mitä hänen ei kannata ostaa isona kokona. Verkkokauppa paketeissa pyrimme lähettämään hyvän valikoiman näytteitä ja tilauksessa voi mainita mitä haluaa kokeilla. Sanokaa myös meillä käydessänne mitä näytteitä haluaisitte. Usein on tutun asiakkaan kanssa, niin paljon muuta juttua etten aina huomaa tarjota ja kysyä tarvitseeko hän jotain näytteitä. On parasta, että sanotte itse mitä olisi kiva kokeilla. Toisaalta emme halua jakaa niitä turhan takia, jos ne vaan menee roskiin. Eikä ole järkeä antaa väärän ihotyypintuotteita mitä asiakas ei voi käyttää, tai tulos on huono. Silloin, kun asiakas tulee ensimmäistä kertaa kasvohoitoon ymmärrämme hyvin ettei kukaan halua ostaa kaikkea kerralla. Näytteet ja matkakoot tulee silloin avuksi ja kotihoito pääsee hyvin alkuun. Herkkäihoiselle näytteet ovat todella tärkeitä, että voi kokeilla miltä tuote tuntuu ja miten iho reagoi.
Silloin, kun kaikki kotihoitotuotteet loppuu kerralla eikä oikein raaski ostaa heti kaikkea kannattaa se kertoa. Yleensä pystymme Marin kanssa hyvin arvioimaan mitä asiakkaan kannattaa ostaa ja mitä voi hetken käyttää matkakokotuotteista. Muutenkin pystymme laskemaan asiakasta paremmin mikä tulee hänelle edullisemmaksi. Joskus kannattaa ostaa joku tarjoustuote ja niiden mukana tulee lähes aina hyviä matkakokoja. Yleensä nuo isoimmat koot puhdistusmaidoista ja hoitovoiteista tulee ihan huomattavasti halvemmiksi käytössä. Siinä vaiheessa, kun tuotteita myymme asiakkaalle ajattelemme aina asiakkaan etua. Jos asiakas aikoo ostaa jonkun väärän tuotteen uskallamme senkin sanoa, tai edes kysyä miksi hän siihen päätyy.
Muistakaa siis kertoa, jos haluatte kokeilla jotain näytteitä.
Näytteet ovat tarkoitettu meidän asiakkaille tuotteiden kokeilua varten. Annan myös vakioasiakkaille mielelläni jotain tilaisuutta varten, tai matkalle jotain tuotetta mitä hänen ei kannata ostaa isona kokona. Verkkokauppa paketeissa pyrimme lähettämään hyvän valikoiman näytteitä ja tilauksessa voi mainita mitä haluaa kokeilla. Sanokaa myös meillä käydessänne mitä näytteitä haluaisitte. Usein on tutun asiakkaan kanssa, niin paljon muuta juttua etten aina huomaa tarjota ja kysyä tarvitseeko hän jotain näytteitä. On parasta, että sanotte itse mitä olisi kiva kokeilla. Toisaalta emme halua jakaa niitä turhan takia, jos ne vaan menee roskiin. Eikä ole järkeä antaa väärän ihotyypintuotteita mitä asiakas ei voi käyttää, tai tulos on huono. Silloin, kun asiakas tulee ensimmäistä kertaa kasvohoitoon ymmärrämme hyvin ettei kukaan halua ostaa kaikkea kerralla. Näytteet ja matkakoot tulee silloin avuksi ja kotihoito pääsee hyvin alkuun. Herkkäihoiselle näytteet ovat todella tärkeitä, että voi kokeilla miltä tuote tuntuu ja miten iho reagoi.
Silloin, kun kaikki kotihoitotuotteet loppuu kerralla eikä oikein raaski ostaa heti kaikkea kannattaa se kertoa. Yleensä pystymme Marin kanssa hyvin arvioimaan mitä asiakkaan kannattaa ostaa ja mitä voi hetken käyttää matkakokotuotteista. Muutenkin pystymme laskemaan asiakasta paremmin mikä tulee hänelle edullisemmaksi. Joskus kannattaa ostaa joku tarjoustuote ja niiden mukana tulee lähes aina hyviä matkakokoja. Yleensä nuo isoimmat koot puhdistusmaidoista ja hoitovoiteista tulee ihan huomattavasti halvemmiksi käytössä. Siinä vaiheessa, kun tuotteita myymme asiakkaalle ajattelemme aina asiakkaan etua. Jos asiakas aikoo ostaa jonkun väärän tuotteen uskallamme senkin sanoa, tai edes kysyä miksi hän siihen päätyy.
Muistakaa siis kertoa, jos haluatte kokeilla jotain näytteitä.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti