lauantai 6. elokuuta 2016

Kaikkien aikojen paras aurinkopuuteri!

Youngblood on paras meikkisarja jotka koskaan olen käyttänyt, tai myynnyt. Se ei sisällä hajusteita, synteettisiä väriaineita, tai parabeeneja. Suomen Allergia-ja Astmaliitto suosittelee Youngbloodia herkkäihoisille kuluttajille. Youngblood on täysin mineraalimeikkisarja ja siinä on kaikki kohdallaan. Meikit ovat hyvälaatuisia ja hyvin pysyviä. Valikoima on suuri ja värisävyjä löytyy tyylikkääseen ikääntyneen naisen meikkiin sekä pintamuotia sitä haluaville. Pakkaukset ovat kestäviä ja helppoja avata ja sulkea. Tuotekehittely Youngbloodilla on maailman kärkiluokkaa  ja yleensä näppärimmät uudistukset ovat Youngbloodilla kehitetty.

Youngbloodilla on aurinkopuuteri nimeltään Mineral Sun Powder  (71€) ja värisävy Sundance. En ole koskaan työurani aikana aikaisemmin myynyt aurinkopuuteria, koska tarpeeksi hyvää ei ole löytynyt. Youngbloodin Sundance tuli myyntiin 6-7 -vuotta sitten ja se oli ensimmäinen aurinkopuuteri mihin hurmaannuin täysin. Niin on käynyt monelle asiakkaallekin, koska se on yksi myydyimpiä meikkituotteitamme. Sundance on kiinteää puuteria ja pakkauksessa on neljä värisävyä. Tarkoitus on, että niitä käytetään yhtäaikaa, jos halutaan perinteinen koko kasvoille levitettävä aurinkopuuteri. Yksitellen käytettynä paletista saa poskipunan, luomivärin ja huulipunan. Aurinkopuuteri levitetään kaiken muun meikin päälle. Esimerkiksi SkinPerfect Primerin (77€) päälle tupsautettuna se tuo kauniin päivettyneen ihon sävyn. Tuossa neljän värin paletissa pyöräytetään tuuheaa sivellintä ja levitetään se pitkin vedoin kasvoille. Väristä tulee luonnollinen ja elävä, kun siinä on erisävyjä niin, kuin normaalissakin rusketuksessa.

Tarkoitus on, että kesällä ei muuta meikkiä tarvita, kuin Sundance. Tumminta värisävyä voi käyttää luomivärinä joka on kultasävyinen hiekan ruskea. Poskipunana voi käyttää yhtä väriä, tai sitten kaikkia yhtäaikaa. Huulipuna saadaan siten, että huulille laitetaan Climate Control Stick (15€) huulirasva ja päälle taputellaan kirkkainta aurinkopuuterisävyä. Suurin osa asiakkaista käyttää tätä aurinkopuuteria myös poskipunana. Pakkaus on myös tosi riittoisa, jos käyttää aurinkopuuteria koko kasvoille joka päivä Sundance riittää lähes vuoden. Tämä Youngbloodin aurinkopuuteri on ainoa terveellinen konsti saada kesäinen mieto rusketus kasvoilleen.

4 kommenttia:

  1. Anonyymi14:16

    Käytän tota aurinkopuuteria huulipunana jatkuvasti. Se pysyy paljo paremmin kuin huulipunat yleensä. Alle laita millon mitäkin hulkkaria, mut varmaan toi Climate control stikki olis paras.

    VastaaPoista
  2. Anonyymi15:07

    Jännitys tiivistyy mikä mahtaa olla Dermalogican uutustuote:)
    Instagramissa annettu vinkki että käytetään ilmeisesti kuorinnan ja voiteen välissä ja on boosterin kokoinen puteli...
    Kovasti veikattu kasvoöljyä, mutta itse veikkaan että jonkinlainen essense.

    VastaaPoista
  3. Mekään emme tiedä siitä enempää. Samat kuvat mitä kuluttajat näkee netissä tulee Suomen ammattisivuille. Koko maailman Dermalogican kouluttajat ja myyntihenkilökunta oli heinäkuun lopussa Los Angelesissa koulutuksessa. Sattumalta olin muissa asioissa yhteydessä PR-Cosmeticsin omistajaan ja kysyin uteliaisuuttani uudesta tuotteesta, mutta hän ei suostunut vastaamaan. Suomen myyntiin tuote ei ainakaan kovin pian tule, koska mitään lanseerausta ei meillä, tai Euroopassa valmistella.
    Dermalogicalla on tapana pitää asiat näin yllätyksinä. Joka kerta, kun meille ilmoitetaan maailmankongressin ajankohta paikka kerrotaan suuren arvailun jälkeen muutaman kuukauden päästä.
    Markkinoinnista päätelen uusi tuote on joku tehotipantyyppinen aine. Huippuhienon markkinointikampanjan Dermalogica on luonnut USA:aan ja tuote täytyy olla erityinen, kun siihen panostetaan näin paljon. Dermalogican tuotekehittely on ammattituotteiden ykkösluokkaa. Oletettavasti he ovat kehittäneet uuden raaka-aineen ja se on patentoitu ja he luottavat siihen ettei sitä voida heti kopioida. Tämähän on kosmetiikkamarkkinoiden toinen ongelma, että kaikki firmat kyttää toisiaan ja heti kun joku kehittää uutta se on toisella ensi vuonna.
    Tuotevakoilu on mittavaa sekä, kosmetiikassa, että lääkkeissä ja varmaan kaikessa muussakin kehityksessä. Nykyäänhän ei enää pääse vierailemaan tehtaisiin, tai kosmetiikkalabroihin niin, kuin 80-luvulla.

    Nyt jännityksellä odotetaan mitä uutta saadaan!

    Inkeri

    VastaaPoista
  4. Voin kyllä kertoa miksi olen ollut PR-Cosmeticin toiseen omistajaan Sirpa Alanko-Pölläseen yhteydessä. Kysymys oli tästä brittien Brexitistä. Nuo brittiläiset verkkokaupat, jotka myy Dermalogicaa virallisen tien ohi on noussut suureksi ongelmaksi Euroopassa ja kyllä se suomalaisiakin ärsyttää. Kaikki ongelmat mitä minä olen kuullut ovat tulleet brittien verkkokaupoista. Heillä ei kontrolli pelaa arvonlisäverotuksessa ja EU ei sitä kuriin saanut.
    Itse olen sitä mieltä, että Brexit oli Dermalogican onni ja meidän oikeiden kauppiaiden helpotus. Englanti poistuu Euroopan sisämarkkinoilta, tai ainakin pitäisi poistua, jos ja kun Brexit tulee käytäntöön. Seuraan tiivisti talouspolitiikkaa ainakin siltä osin mikä liittyy omaan firmaani. Halusin kuulla Sirpan tiedot tuon Los Angelesin kokouksen jälkeen ja olen ollut ajatuksineni ihan oikeilla jäljillä.
    Tosin näyttää siltä, että britit haluaisivat perua koko eronsa. Jännittävä tilanne ja mielenkiintoista nähdä mitä siinä tapahtuu.

    Inkeri

    VastaaPoista