tiistai 4. elokuuta 2015

Dermalogica on erittäin suosittu ympäri maailmaa

Dermalogica on ollut markkinoilla jo lähes kolmekymmentävuotta ja Suomessakin sitä on myyty vuodesta 1999. Meidän hoitola on ollut ensimmäisten joukossa hyödyntämässä Dermalogican mahdollisuudet. Olemme nyt lähdössä Marin kanssa viidennen kerran maailmankongressiin. Ensimmäinen kongressi meille oli Sydneyssä, sitten Barcelonassa ja Istanbulissa ja vuonna 2013 Los Angelesissa ja nyt ensi viikolla vuorossa on Las Vegas.

Maailmankongressi järjestetään 2-3 vuoden välein ja väkeä niihin tulee ympäri maailmaa. Myyntialueena Kauko-Idän markkinat ovat todella suuret ja siellä Dermalogica on erittäin suosittu. Dermalogican tehokkaat pigmenttiä hajoittavat tuotteet, nykyinen PowerBrigh linja on Aasiassa erittäin suosittu. Siellä aurinko on jatkuvaa, niin ihmiset haluaisivat vaalentaa ja tasoittaa ihonsa väriä. Ihminen kummallisesti haluaa ja ihailee juuri sitä mitä itsellä ei ole. Lähi-Itä ja arabivaltiot ovat myös suuria myyntialueita. Esimerkiksi Dubaissa on maailman suurin Dermalogica hoitola ja Turkki on ensimmäinen Euroopan maa, joka otti Dermalogican maahantuonnin. Arabimaissa on tämä hamam-kulttuuri, joka on kautta aikojen ollut itsensä hoitamista kylpylöissä. Se on varmaan tasoittanut tietä kauneushoitoloillekin ja nykyajan kylpylöille.

Näiden maailmankongressien teema on aina tulevaisuus. Meille yrittäjille se on loistava tietopaketti kaikesta siitä mitä alallamme tapahtuu seuraavan 2-3 vuoden aikana. Luentoja on paljon muustakin, kuin kosmetiikasta. Ensimmäisenä päivänä yleensä käydään läpi mitä Dermalogicalta on odotettavissa seuraavan parin vuoden aikana. Myös uusimmat tutkimukset ihonhoidosta ja lääketieteestä ovat luentoaiheita. Esitelmöimään tulee aina maailman parhaat taloustieteilijät ja ekonomistit, jotka kertovat tulevasta taloustilanne ennusteista. Muoti ja kuluttajien käyttäytyminen on yksi tärkeä osa-alue. Kaikki tämä tulee täydellisessä paketissa. Jokainen esitys on suunniteltu ja kaikki toimii minuuttiaikataululla. Kongressipäivä on kuin teatterinäytös missä on sopivassa tahdissa kevennyksiä, musiikkiesityksiä ja paikallisia nähtävyyksiä ja kulttuuria. Ihmisen rajallinen kyky oppia uutta on hyvin huomioitu ja ohjelma on koottu siten, että siihen jaksaa keskittyä. Päivät ovat hyvin vaativia ja ne on otettava tosissaan. Kyse ei todellakaan ole mistään palkintomatkasta rilluttelemaan, vaan erittäin tehokkaasta opintomatkasta. Yleensä aloitamme kello yhdeksän ja päivässä on lounastauko ja pari kahvitaukoa ja päivä päättyy noin kello viisi. Sen jälkeen on yleensä yhteinen illallinen missä on myös ohjelmaa. Kolmannen päivän iltana on päättäjäisillallinen mihin yleensä osallistutaan iltapuvuissa, mutta meidän pukukoodi on coctailasu. Onneksi ei tarvitse tuhlata iltapukuun mitä ei myöhemmin enää tarvitse. Jälkikäteen kerron mitä kaikkea kongressissa opimme.

1 kommentti:

  1. Muistutan vielä, että tilatkaa Redness Relief tarjous viimeistään huomena, niin saamme sen perjantaiksi postiin. Muuten tilaus jää seisomaan ensi viikoksi, kun olemme poissa.
    Käykää myös lauantaina blogissa, tai verkkosivuilla niin silloin kerromme mitä tarjouksia on ensi viikon aikana.

    Inkeri

    VastaaPoista