maanantai 17. elokuuta 2015

Tähtitarjouksena Multivitamin Thermofoliant!

MULTIVITAMIN THERMOFOLIANT NYT 68€ (82€) ja saat lahjaksi Skin Renewal Booster tehotipan matkakoon ja Skin Resurfacing Cleanser puhdistusmaidon matkakoon. Arvo 34€.

Nyt, jos koska iho tarvitsee tehokasta kuorintaa. Oli ihotyyppi mikä tahansa, niin kesän tuoma hilseily ja huokosten tukkeutuminen pitää saada kuriin. Aika moni lyö laimin ihonhoitoa kesäloman aikaan ja ihon toiminta suistuu epätasapainoon. Tänä kesänä aurinko ja helle ei ole ollut juurikaan ongelmana ellei lämpöä ole haettu lomakohteista. Kuitenkin iho saa UV-säteilyä aina ulkona ollessa ja siltä ei voi täysin välttyä. Se tekee ihosta kirjavan ja lisää kuolleen solukon määrää. Jos käytössä on ollut muita, kuin Dermalogican aurinkotuotteita ne ovat voineet tukkia huokosia ja aiheuttaa näppyjä. Tässä vaiheessa pitäisi iho hoitaa hyvään kuntoon, koska sisälämmitys alkaa muutaman viikon päästä ja iho joutuu tosi koville. Kasvohoito olisi erittäin tarpeellinen tässä vaiheessa ja hoidon vaikutusta on hyvä jatkaa Multivitamin Thermofoliant kuorinnalla.

Multivitamin Thermofoliant on Dermalogican tehokkain kuorinta-aine ja se kuuluu Age Smart vanhenevan ihon hoitolinjaan. Tätä kuorintaa voi kuitenkin käyttää ihan kaiken ikäiset ja kaikki ihotyypit. Kuorinta on todella nopea käyttää, koska siinä Dermalogica on käyttänyt täysin uutta tehosysteemiä. Multivitamin Thermofoliantissa on hyödynnetty fysikaalista menetelmää ja se nopeuttaa kuorinnan vaikutusta. Kuorinta saa lämpöreaktion heti, kun se joutuu iholle. Tämä mieto lämmön nousu nopeuttaa vaikutusajan 2-3 minuuttiin, kun tähän asti vaikutusajat ovat olleet 10-15 minuuttia. Nyt ei voi syyttää ajanpuutetta kuorinnan laiminlyönnissä. Multivitamin Thermofoliant kuorintaa suositellaan käytettäväksi 2-3 kertaa viikossa. Jos käyttää Multivitamin Thermofoliantia iltaisin, niin niinä päivinä jauhemainen Daily Microfoliant käytetään aamuisin.

Nämä lahjatuotteet olen suunnitellut niin, että saat ihollesi parin viikon tehokuurin uudistamaan solukkoa ja irroittamaan kuivunutta hilseilyä. Käytä Multivitamin Thermofoliant vähintään joka kolmas päivä. Puhdista ihosi tällä Skin Resurfacer Cleanserilla joka toinen päivä ja käytä uudistava ja kosteuttava Skin Renewal Booster joka yöksi. Näin saat kaikista tuotteista parhaan tehon ja muut hoitotuotteet imeytyy huomattavasti paremmin, kun ihon pinnassa ei ole tukkivaa hilseilevää solukkoa. 

6 kommenttia:

  1. Anonyymi23:34

    Minulle ja tytölleni sattui outo juttu viikonlopun kylpylälomalla. Tasokkaiden porealtaiden ja muiden vesihierontapisteiden lisäksi kylpylässä mainostettiin solariumia. Aurinko ei tänä kesänä ole paljoakaan ihon väriä muuttanut joten päätimme mennä solariumiin. Se kuitenkin tyssäsi kosmetologiin joka otti ajanvaraukset vastaan. Kosmetologi ilmoitti ettei tyttäreni 16v.pääse solariumiin. Kun oikein kovasti tinkasin syytä siihen hän vetosi johon kummaan Suomen lakiin, joka muka kieltää solariumkäynnit teini-ikäisiltä.
    Mistä lähtien Suomen laki on ihmisten rusketukseen puuttunut? Kuulosti aivan oudolta. Kysyin kosmetologilta perusteluja asialle, että mistä syystä tyttäreni ei saisi solariumia ottaa, vaikka minä saisin. Mitään vastausta siihen en saanut ja tähän tyssäsi solariumkäynti. Onko sinulla tietoa voiko olla joku sääntö solariumin käytöstä.

    VastaaPoista
  2. Anonyymi05:44

    Voi ei. Taas pila kirjoitus. Ei kai kukaan äiti tosissaan olisi viemässä lastaan solariumiin ihoaan pilaamaan. Ja tämä kirjoitus on tainnut olla aikaisemminkin.

    VastaaPoista
  3. Tämä lakimuutos solariumin käytöstä aiheuttaa ihmetystä tasaisin välein. Minulta sitä kysytään hoitolassa useamman kerran vuodessa. Syy on lähinnä siinä, että se joka on alunperin kieltänyt solariumiin menon ei ole osannut antaa mitään järjekää selitystä miksi alle 18-vuotias ei sitä saa käyttää. Aika usein on sanottu, että heidän työnantaja, tai firman omistaja kieltää käytön. Ellei asiaan ole koskaan törmännyt tuntuu varmaan ärsyttävältä saada tuollainen perustelematon kielto.

    Suomeen tuli 2013 laki, joka kieltää alle 18-vuotiaiden pääsyn solariumiin. Samalla kiellettiin itsepalvelusolariumit, koska jonkun pitää olla valvomassa, että tuota ikärajaa noudatetaan. Syy tähän on terveydellinen. Tutkimusten mukaan alle 18-vuotiaana saatu UV-säteily vahingoittaa ihoa pahiten ja aiheuttaa myöhemmällä iällä ihosyöpää. Kyse on samasta asiasta, kun tupakkaa ei myydä alle 16-vuotiaille. Suomen valtiolle tulee suuri kuluerä ihosyöpäpotilaiden hoidosta, jos nuoriso saa UV-säteilyä vielä solariumistakin.
    Näen niin paljon tyvisolusyöpää ja muita auringon aiheuttamia vaurioita, että pidän lakia erinomaisena asiana.

    Inkeri

    VastaaPoista
  4. Anonyymi17:33

    Kiitos, kun kerroit. Olen blogisi vakiolukija ja enkä ole huomannut juttua tästä aiheesta. Voi olla, että olen hölmö äiti, mutta tyttäreni on atoopikko ja samoin mieheni. Jo neuvolassa sanottiin, että aurinko on parasta hoitoa tyttäreni iholle. Mieheni ottaa solariumia muutaman kerran talvella ja iho pysyy helpommin ehjänä. Tyttäreni ei ole solariumia käyttänyt, mutta tuolla kylpylässä ajattelin, että kokeillaan sitäkin ajankuluksi. Suurin ärtymys tuli tähän kosmetologiin, joka ei mitään selittänyt kieltäytyi vaan tekemästä ajanvarausta. Nyt ymmärrän selityksesi ihan hyvin.

    Irma

    VastaaPoista
  5. Anonyymi17:52

    Olen joskus pohtinut miten paljon kosmetologikoulutukseen kuuluu markkinointia ja asiakaspalvelua, koska olen useamman kerran törmännyt ihan tönkköön palveluun. Varmaan saisi paljon enemmän asiakkaita, jos viitsisi esitellä työtään ja vähän houkutella ihmisiä hoitoihin. Yksisanainen mörähdys kysymyksiin ei houkuttele ja tuntuu jo vihamieliseltäkin. Tosin taitaa kampaajillakin olla sama vaiva

    VastaaPoista
  6. Minun omana kosmetologikouluaikana markkinoinnista ja myynnistä puhuttiin korkeintaan pari tuntia. Asiakaspalveluun ohjattiin neuvomalla päivääsanomisia ja muita itsestään selvyyksiä.
    Viimeksi, kun olin kauneudenhoitoalan tutkintotoimikunnan jäsenenä 2008 kosmetologin ja kampaajan tutkintoon kuului seitsemän viikkoa yrittäjyysopintoja. Onhan sekin jo hyvä parannus, mutta vieläkin se on aivan liian vähän. Olen samaa mieltä tämän kommentoijan kanssa, että jos kosmetologi hiukan yrittäisi edes näyttää työstään innostuneelta asiakkaita olisi enemmän. Nykyisin todella moni kauneushoitola lopettaa 1-2 vuoden jälkeen asiakkaiden vähyyden vuoksi ja olen melko varma, että hyvällä asiakaspalvelulla ja tehokkaalla markkinoinnilla sosiaalisessa mediassa tilanne olisi toinen.

    Tosin ei tämä heikko asiakaspalvelu ole pelkästään kosmetologien ja kampaajien ongelma, vaan kaikilla kaupanaloilla olisi paljon parantamisen varaa. Nyt, kun taas jenkeissä näin miten ystävällistä heidän asiakaspalvelunsa on voin vaan todeta, että olemme valovuosien päässä siitä.

    Inkeri

    VastaaPoista