Juuri hetkeä ennen, kun meinasin tulla hulluksi Sonera sai netti- ja maksupääteliittymämme kuntoon. Vihdoinkin puolenpäivän aikaan tiistaina tuo kaiken ylläpitävävoima eli nettiliittymä alkoi toimia. Kyllä taas kerran kävi mielessä miten haavoittuvia olemme, kun yksi linkki katkeaa, niin kaikki loppuu siihen.
Meille suurin ongelma oli maksupäätteen toimimattomuus. Kaikki nykyään varautuu maksamaan kortilla eikä kenelläkään ole paljoakaan käteistä mukana. Onneksi meillä on tutut asiakkaat joille voimme antaa pankkisiirrot, mutta tunsin kyllä noloutta, että asiakas joutuu vaivautumaan verkkopankkiin. Vaikka ongelma ei ollut minusta lähtöisin, niin tuntuu se ikävältä sanoa ettei pankkikortti nyt toimikkaan meillä. Tästä myös huomasin miten vaikeaa on päästä asiakaspalveluihin. Jouduin soittamaan Soneran asiakaspalveluun kolmeen kertaan ja kerran sieltä soitettiin minulle takaisin. Käytin jonottamiseen ja neuvotteluun vähintään tunnin maanantaipäivänä. Olin, kyllä jo ilta yhdeksältä aika kireänä, kun tein viimeisen puhelun. Ymmärrän ettei tilanne ollut asiakaspalvelun vika, mutta itse olin jo aika väsynyt, kun apua ei löytynyt. Sain sentään pidettyä tunteeni kurissa ja käyttäydyin asiallisesti, mutta varmaan aika moni kaataa koko ärsyyntymisensä asiakaspalveluun.
Voitte nyt taas tehdä varauksenne myös sähköpostin kautta eli info@kauneushoitolainkeri.fi. Kertokaa millaiset päivät ja ajat teille parhaiten sopii, niin laitamme ehdotukset vapaista ajoista. Toki voitte soittaakin numeroon 03-6759780
Meille suurin ongelma oli maksupäätteen toimimattomuus. Kaikki nykyään varautuu maksamaan kortilla eikä kenelläkään ole paljoakaan käteistä mukana. Onneksi meillä on tutut asiakkaat joille voimme antaa pankkisiirrot, mutta tunsin kyllä noloutta, että asiakas joutuu vaivautumaan verkkopankkiin. Vaikka ongelma ei ollut minusta lähtöisin, niin tuntuu se ikävältä sanoa ettei pankkikortti nyt toimikkaan meillä. Tästä myös huomasin miten vaikeaa on päästä asiakaspalveluihin. Jouduin soittamaan Soneran asiakaspalveluun kolmeen kertaan ja kerran sieltä soitettiin minulle takaisin. Käytin jonottamiseen ja neuvotteluun vähintään tunnin maanantaipäivänä. Olin, kyllä jo ilta yhdeksältä aika kireänä, kun tein viimeisen puhelun. Ymmärrän ettei tilanne ollut asiakaspalvelun vika, mutta itse olin jo aika väsynyt, kun apua ei löytynyt. Sain sentään pidettyä tunteeni kurissa ja käyttäydyin asiallisesti, mutta varmaan aika moni kaataa koko ärsyyntymisensä asiakaspalveluun.
Voitte nyt taas tehdä varauksenne myös sähköpostin kautta eli info@kauneushoitolainkeri.fi. Kertokaa millaiset päivät ja ajat teille parhaiten sopii, niin laitamme ehdotukset vapaista ajoista. Toki voitte soittaakin numeroon 03-6759780
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti