Tämän talven aikana on osoittautunut, että meiltä lähtevät sähköpostiviestit menee joskus asiakkaiden roskaposteihin. Vastaamme meille tuleviin sähköposteihin yleensä arkisin muutamassa tunnissa ja viimeistään seuraavana päivänä. Ellei vastausta kuulu tarkistakaa roskapostit. Kysyin asiaa tänään Soneraltakin ja meiltä päin asialle ei voi mitään.
Sähköpostilla on helppo tehdä ajanvaraus, koska sen voi laittaa meille vaikka yöllä. Meillekin se on hyvin käytännöllinen tapa, koska voimme vastata siihen silloin, kun parhaiten ehdimme. Yleensä luemme sähköposteja kymmeniäkin kertoja päivässä ja vastaamme niihin mahdollisimman pian.
Sähköpostilla on helppo tehdä ajanvaraus, koska sen voi laittaa meille vaikka yöllä. Meillekin se on hyvin käytännöllinen tapa, koska voimme vastata siihen silloin, kun parhaiten ehdimme. Yleensä luemme sähköposteja kymmeniäkin kertoja päivässä ja vastaamme niihin mahdollisimman pian.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti