keskiviikko 21. marraskuuta 2018

Black Friday 23.11 ja kaikki tuotteet -20%!

Perjantaina 23.11 on Black Friday ja meillä on perinteiset joulun Avoimet Ovet. Lähes kaikki iS Clinicalin, Dermalogican ja Youngbloodin tuotteet on -20%. Tarjous ei koske Bt-Sonic laitetta, eikä kahta iS Clinicalin tarjouspakkausta. Esillä on myös kivoja joululahjapakkauksia hintaan  10€-70€.

Joulun Avoimet Ovet on jo perinne

Tämä Avointen Ovien päivä on jo perinne näin ennen joulua ja tämä taitaa olla jo kahdeksaskerta. Nyt olemme päivämäärää muuttaneet ja osutamme sen yhtäaikaa koko kaupungin joulunavaukseen Black Friday kauppatapahtumaan. Palvelemme ostoksilla kävijöitä koko päivän kello 10.00-20.00. Jos haluat kysellä enemmän Dermatude uutuuskasvohoidosta siihen on hyvä tilaisuus perjantaina. 

IS CLINICALIN, DERMALOGICAN ja YOUNGBLOODIN tuotteet -20% ja saat LAHJAKSI ATHLEISURE pakkauksen YLI 100€ ostoksesta. Arvo 65€. Pakkaus sisältää matkakokoiset Stress Positive Eye Lift silmänympärysnaamion, SkinPerfect Primer sk 30 meikinpohjustusvoiteen ja Multi-Active Toner hoitosuihkeen. Pakkauksen tuotteet ovat erinomaiset korjaamaan ulkonäköä
pikkujoulujen jälkeisenä aamuna. Stress Positive Eye Lift poistaa silmänympärysturvotuksen, Multi-Active Toner virkistää ja raikastaa ja myös herättää uuteen aamuun ja SkinPerfect Primer sk30 tekee ihosta hehkeän eikä juhlimisesta näy jälkeäkään.





Kaikki tarjoukset ovat myös verkkokaupassa koko viikonlopun. Ellet ehdi perjantaina käymään voit laittaa sähköpostia tai tekstaria ja kertoa mitkä tuotteet haluat ja milloin pääset ne hakemaan. Nyt
 kannattaa tehdä ostokset sillä silmällä, että seuraava tapahtuma on vasta helmikuun lopussa.

Kivoja joululahjaideoita

Meillä on myös esillä kivoja joululahjaideoita ja ne ovat myynnissä niin kauan kuin niitä riittää. 
Edullinen pikkujoulumuistaminen on tyylikkääseen pahviseen kuusenkoristeeseen pakattu ravitseva
minikokoinen kynsinauhaöljy (10 €), tai punaisessa organtsapussissa pikkusaippua ja minikäsivoide
hintaan 12 €. 

iS Clinicalilla on edullinen tuotepakettti lahjaksi tai itselle.
Paketista löytyy Cleansing Complex 60ml matkakoko, Firming Mist normaalikoko, matkakoko Hydra-Cool Serumista, Shield Reparative Balmista ja Hydra-Intensive Cooling Masqueasta ja vielä näytepussi Youth Eye Complexista. Pakkaus on NYT 49 € (norm.115€).
Tämä pakkaus on ihan hyvä niillekin jotka eivät ole vielä käyttäneet iS Clinicalia niin näillä pääsee kokeilemaan useampaa tuotetta kerralla. Tuotteet ovat myös kivan kokoisia pakata reissuun mukaan. Ne ovat myös organtzapussissa jota voi käyttää meikkipussinakin. 

Vaihtoehtoisesti tai lisäksi löytyy pakkauksia myös Dermalogicalta.

Pakkaus nro 1: Dermalogican Skin Smoothing Cream 50 ml, Precleanse Balm pikkukoko, iS Clinicalin matkakokoiset Extreme Protect sk 30 päivävoide, Super Serum tehoseerumi ja Hydra-Intensive Cooling Masque. Hinta on NYT 49€( norm. 114€) 
Pakkaus nro 2: Dermalogican Skin Smoothing Cream 50ml, matkakokoiset iS Clinicalin  Cream Cleanser puhdistusmaito, C Eye Serum Advance tehoseerumi silmänympärille,  Neck Perfect Complex kaulavoide, Dermalogican Stress Positive Eye Lift silmänymp.naamio ja viisi Daily
Resurfacer hoitotassua.NYT 49€(norm.103€)

Keräys kissakodille

Keräämme myös perjantaina Kissakoti Kattilalle kissanruokaa, käytettyjä liinavaatteita esim.pyyhkeitä, lakanoita ja vilttejä ja kaikkea mikä sopii kissan makuualustaksi. Meillä on myynnissä myös askartelemiani joulukortteja 1€/kpl ja Kattilan kalentereja vuodelle 2019 20€/kpl ja nämä rahat ohjataan suoraan Kattilaan. Kissakoti Kattilaan on syksyn aikana tullut vielä tavallistakin enemmän hylättyjä kissoja ja nyt niitä on jo yli sata. Joulukortit myydään kirjekuoren kanssa ja hinta on todella edullinen. Saat hyvän mielen siitäkin, että samalla, kun ilahdutat läheisiäsi joulukortilla tuet myös paikallista vapaaehtoistyötä. Kissakoti Kattila toimii pelkällä hyväntekeväisyys rahoituksella ja he eivät saa mitään tukea kaupungilta. Kerro myös ystävillesi tästä Avoimien Ovien päivästä ja Kattilan keräyksestä.

Tässä on meidän Ykä joka on entinen kulkuri ja nykyinen rakas kotikissa.

7 kommenttia:

  1. Hei. Tuo teidän verkkokauppa kaipaa jotain selkeyttämistä. Mainitsit aiemmassa blogikirjoituksessa esimerkiksi Youth Serumin (175 e) mutta en löydä sitä verkkokaupasta, en edes kun tein haun tuolla nimellä. Aika vaikea arvata missä mikäkin on, esimerkiksi tehostavissa hoitotuotteissa vai booster tehoainetiivisteissä, vai onko missään. Kannattaisiko myös iS Clinical ja Dermalogica eriyttää verkkokaupassa siten, että ensin valitaan kumpaa tuotemerkkiä hakee ja siitä sitten että mitä tuotetta?

    VastaaPoista
  2. No okei, kokeilin uudelleen ja löytyihän se youth serum täsmätuotteista. Silti olen tuotemerkkien eriyttämisen kannalla, ja täsmätuotteet, tehostavat hoitotuotteet ja tehoboosterit samaan. Kivat tarjoukset kuitenkin, kiitos siitä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Olet aivan oikeassa, että verkkokauppamme vaatii selkeyttämistä. Olemme jo jonkin aikaa keskustelleet Marin kanssa miten nuo ryhmät olisi järkevintä laittaa, että ne olisi asiakkaalle helposti ymmärrettävissä. Nuo tuotemerkit kyllä löytyy sieltä eriytettyinä. Tuon tuoteryhmälistan melkein viimeinen on tuotemerkit ja sieltä saa klikattua jokaisen meidän kolmen sarjan tuotteet listattuna.
      Otamme viestisi vakavasti ja yritämme selkeyttää verkkokauppaa. Kuitenkin se voi mennä ensi vuoden alkuun, koska tarvitsemme siihen myös ulkopuolista apua ja minun ja Marin aikataulu on jo aika varattu vuoden loppuun saakka. Kertokaa muutkin ideoitanne miten tuotteet löytyisi kaupasta parhaiten.

      Inkeri

      Poista
  3. Onhan siinä miettimistä, että mikä logiikka verkkokaupassa olisi paras, kun kaikenlaisia erilaisia logiikoita ihmisillä on. Minusta tuntuisi yksinkertaiselta vain sellainen, että ensin valitaan tuotemerkki. Sitten kun on valittu merkki, niin avautuu puhdistustuotteet, kuorintatuotteet, kasvovedet, serumit/tehotipat, kosteusvoiteet ja muut. Mutta tämä on vain yksi näkemys, varmasti hyvin perusteltuja muunkinlaisia näkemyksiä löytyy...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Olet oikeassa, että on vaikeaa löytää helppo sijoittelu mikä tyydyttäisi kaikkia. Tuo ehdottamasi ratkaisu olisi minustakin selkeä. Pitää myös tarkistaa mihin kaikkeen tuo meidän verkkokauppapohja taipuu.
      Nykyisin tilaan paljon tarvitsemiani tavaroita verkkokaupoista ja niissä on tosi ssuuria eroja. Välillä tuntuu, että olen itse ihan hölmö, kun toimin ihan eri logiikalla kuin kaupan laatija. Kiitos, kun otatte kantaa tähän asiaan. Verkkokauppa on meille erittäin tärkeä palvelumuoto ja sen käyttö on iS Clinicalin myötä lähes tuplaantunut. Annamme asian nyt hautua ja alamme tekemään muutoksia vuodenvaihteen jälkeen.

      Inkeri


      Poista
  4. Minäkin laitan lusikkani tähän soppaan. Tuotemerkeillä saattaa olla joillekin ihmisille suuri merkitys, mutta nyt kun esim sekä Dermalogica että iS Clinical myyvät aika samantapaisia tuotteita, niin on parempi, että voi valita ensin esim ihonpuhdistustuotteet ja sitten saa kaikki siihen ryhmään kuuluvat tuotteet näkyviin riippumatta valmistajasta. Silloin on helppo vertailla hintoja ym.

    VastaaPoista
  5. Tällä hetkellä verkkokaupassamme on kaksi mahdollisuutta joko katsoa tuotemerkeittäin, tai sitten kummankin merkin puhdistusaineet tms.rinnakkain yhtä aikaa nähtävillä. Ongelmana on varmaankin se ettei ihan helposti huomaa, että sieltä saa listan kaikista tuotemerkeistä erikseen. Samoin asiakkaan on vaikea hahmottaa mistä tuotekategoriasta tuotetta etsii.
    Teemme parhaamme, että verkkokauppa olisi selkeä ja helppo käyttää.

    Inkeri

    VastaaPoista