Sydämelliset kiitokset kaikille asiakkaille ja lukijoille osallistumisesta Vappuvirkistys tapahtumaan! Meille on nyt todella tärkeää verkkokaupan tuoma tuotto, koska kasvohoitoasiakkaita on huomattavasti vähemmän kuin ennen koronaa.
Kaikki kaipaavat virkistystä
Meillähän ei ole ollut koskaan ennen mitään vapputapahtumaa eikä siis mitään ennakkokäsitystä miten sellainen toimii. Teimme Vappuvirkistyksen samalla konseptilla kuin Pimeän Kaupan illatkin jotka aina sujuvat hyvin. Epäilin ettei tämä Vappuvirkistys toimi ollenkaan niin hyvin, koska sen markkinointi oli yksin minun tekemää. Pimeän Kaupan illassa on koko kaupunki mukana ja tapahtuma saa paljon näkyvyyttä.
Päätin ottaa riskin, vaikka tällainen tapahtuma vaatii työtä todella paljon ja myös mainoseuroja. Minä olen tottunut tekemään työtä välillä lyhyilläkin yöunilla ja se onkin yrittäjän velvollisuus. Tapahtuma vaatii minulta kymmeniä työtunteja muun työn lisäksi, mutta panostus kannatti.
Torstaina hoitolassa käytiin kyllä ostoksilla, mutta alle puolet siitä määrästä mitä käy Pimeän Kaupan illassa. Näin olin arvellukin eikä tarkoitus ollutkaan järjestää mitään yleisötapahtumaa vaan noudattaa nykyisiä kokoontumissääntöjä. Yhden ainoan kerran meitä oli viisi ihmistä yhtäaikaa tiskillä, kun mukaan lasketaan minä ja Mari. Muuten kävijöitä oli yksi kerrallaan.
Torstaina meillä kävi monta yli seitsemänkymppistä vakioasiakasta jotka kertoivat olevansa täysin kyllästyneet kotona olemiseen. Monella yksin asuvalla eläkeläisellä ei ole ollut puhekaveria moneen viikkoon. Itseänikin alkoi huolestuttamaan miten he jaksavat vielä tästäkin eteenpäin.
Suosikkiostoksia
Vielä en ole ehtinyt tekemään tarkkaa listausta tapahtuman suosikeista ja tämä lista on enemmän mutu-tuntumaa. Perinteisesti tuotteet jakautuivat niin, että iS Clinicalilta meni runsaasti seerumeja ja Dermalogicalta voiteita. Youngbloodilta ostettiin tietysti NATURAL MINERAL FOUNDATION 65€ jauhemaista meikkivoidetta. Kuitenkin Joan Collins sarjan poskipunat 35€ olivat suosituimmat meikkituotteet. Tosi kiva, että asiakkaat ovat oppineet käyttämään poskipunaa!
iS Clinicalin eli tuttavallisemmin Issin SUPER SERUM 107€ ja PRO-HEAL SERUM 109€ olivat suosituimmat seerumit. Hämmästyttävän paljon ostettiin myös Dermalogican PHYTO-NATURE FIRMING SERUMia 145€, joka on hyvin kiinteyttävä seerumi. Naistenlehdet ja netti ovat olleet täynnä juttuja tästä Dermalogican uutuudesta ja tietysti uutuus aina kiinnostaa.
Toinen Dermalogican uutuustuote on BIOLUMIN-C EYE SERUM 75€, joka on ihoa kirkastava ja kiinteyttävä silmänympärysvoide ja onkin tosi kiva tuote. Seerumipakkaus on todella hyvä, koska siitä voi voiteen levittää suoraan iholle. BioLumin-C Eye Serum sopii myös nuorille ensimmäiseksi silmänympärysvoiteeksi.
Tietysti Dermalogican suosikkivoiteet INTENSIVE MOISTURE BALANCE 75€ ja SOUND SLEEP COCOON 78€ olivat nytkin erittäin suosittuja. Uudeksi suosikiksi nousi nuorten linjan CLEARING DEFENCE sk 30 23€ aurinkosuojallinen päivävoide ja tästä olin tosi mielissäni.
Issillä suosituin voide oli YOUTH INTENSIVE CREAM 50ml 229€ 100ml 399€ enkä sitä ihmettele yhtään, koska se on niin tehokas ja ihana voide muutenkin. Onneksi myös Issin aurinkosuojallisia päivävoiteita ECLIPSE sk 50 54€ meni paljon, koska olin jo ihan huolissani miten vähän niitä ostettiin hoitolasta torstaina. Nyt myös selvästi tuo sävytetty versio Eclipsestä päihitti reippaasti värittömän voiteen.
Harmillista oli se, ettei äitienpäivää noteerattu mitenkään. Olin varautunut siihen, että nyt jo hankitaan lahjakortteja ja alennettuja tuotteita äidillekin. Toivotaan ettei äitejä ole unohdettu ja heitä muistetaan niin kuin ennenkin.
Toinen Dermalogican uutuustuote on BIOLUMIN-C EYE SERUM 75€, joka on ihoa kirkastava ja kiinteyttävä silmänympärysvoide ja onkin tosi kiva tuote. Seerumipakkaus on todella hyvä, koska siitä voi voiteen levittää suoraan iholle. BioLumin-C Eye Serum sopii myös nuorille ensimmäiseksi silmänympärysvoiteeksi.
Tietysti Dermalogican suosikkivoiteet INTENSIVE MOISTURE BALANCE 75€ ja SOUND SLEEP COCOON 78€ olivat nytkin erittäin suosittuja. Uudeksi suosikiksi nousi nuorten linjan CLEARING DEFENCE sk 30 23€ aurinkosuojallinen päivävoide ja tästä olin tosi mielissäni.
Issillä suosituin voide oli YOUTH INTENSIVE CREAM 50ml 229€ 100ml 399€ enkä sitä ihmettele yhtään, koska se on niin tehokas ja ihana voide muutenkin. Onneksi myös Issin aurinkosuojallisia päivävoiteita ECLIPSE sk 50 54€ meni paljon, koska olin jo ihan huolissani miten vähän niitä ostettiin hoitolasta torstaina. Nyt myös selvästi tuo sävytetty versio Eclipsestä päihitti reippaasti värittömän voiteen.
Harmillista oli se, ettei äitienpäivää noteerattu mitenkään. Olin varautunut siihen, että nyt jo hankitaan lahjakortteja ja alennettuja tuotteita äidillekin. Toivotaan ettei äitejä ole unohdettu ja heitä muistetaan niin kuin ennenkin.
Ostamalla meiltä hoitolasta tai verkkokaupasta
vaikutatte suoraan pienen kotimaisen yrityksen
selviämiseen koronan aiheuttamasta kriisistä.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti