torstai 28. toukokuuta 2020

Verkkokauppaa rakentamassa

Tämä kevät on ollut kaikille yrittäjille vaikea ja aiheuttanut monenlaista stressiä. Ilman toimivaa verkkokauppaa oma tilanteeni olisi ollut aika lähellä katastrofia. Siksi rakennan sitä nyt entistä paremmaksi.




Verkkokaupan palvelu laajenee

Tarkoitukseni on laajentaa verkkokauppamme tuotevalikoimaa ja palvella asiakkaitamme monipuolisemmin. Tuon outletin jo julkaisinkin ja tuntui kivalta, että asiakkaat ottivat sen niin myönteisesti vastaan. 
Ilman vakioasiakkaitamme en olisi koronakriisistä selvinnyt näin hyvin ja olen siitä todella kiitollinen. Moni asiakas oli ja on selvästi päättänyt auttaa tuttuja pienyrittäjiä selviytymään asiakaskadosta. Pyrin entistä paremmalla palvelulla korvaamaan tätä saamaani huomiota. 
Outlet on yksi tapa laajentaa palvelua ja asiakkailla on nyt vielä parempi mahdollisuus ostaa huippulaatuisia ihonhoitotuotteita edullisesti. Avaan myös muutaman päivän päästä verkkokauppaosaston, josta on mahdollisuus ostaa niin sanottua kulttikosmetiikkaa. 
Tähän kulttikosmetiikka-osastoon tulee yksittäisiä tuotteita tunnetuista ammattikosmetiikkasarjoista. Monella ammattisarjalla on jokin tuote, mikä on naistenlehtien suosikki ja kerännyt palkintoja erilaisista kilpailuista. Kerään näitä yhteen ja asiakkailla on mahdollisuus kokeilla ja tutustua erilaisiin suosikkituotteisiin.
Dermalogica ja iS Clinical ovat silti meidän ykköstuotteet ja kasvohoidot sekä kotihoitosuunnitelmat tehdään niillä. Tuo kulttikosmetiikka on tarkoitettu niille, joiden iho on jo hyvässä tasapainossa ja yksittäinen tuote muista sarjoista on kivaa vaihtelua. Kuitenkin korkeintaan 1-2 tuotetta voi olla kerralla kokeilussa, ettei ihon tilanne suistu raiteiltaan.


HER haircare rituals on ylellinen italialainen hiustenhoitosarja. 


Hoitotuotteita hiuksille

Otan verkkokauppaan myyntiin myös hiustenhoitotuotteet ja pyrin siihen, että asiakkaame pystyisivät ostamaan kaiken kosmetiikkansa meiltä. Nämä hiustenhoitotuotteet ja kulttikosmetiikka ovat tilaustuotteita ja en ota niitä valmiiksi myyntihyllyyn. Hoitolan asiakkaat voivat tutustua niihin verkkokaupassa, mutta jos ei halua käyttää verkkokauppaa, voin tilata tuotteet asiakasta varten hoitolaan haettavaksi. 
Olen taas aivan täpinöissäni näistä uusista suunnitelmista. Rakastan kosmetiikan kanssa läträämistä ja on tosi kiva valikoida ja etsiä uusia tuotteita verkkokauppaan. Näiden outlet-tuotteiden etsiminen on aika haastavaa, koska haluan vain tuotteita missä on kunnon alennus eikä vaan pari euroa. 
Hiustenhoitotuotteiksi olen valinnut italialaiset HER hiustuotteet ja T-LAB sarjan, joka on luonnon raaka-aineita käyttävä sulfaatiton hiustenhoitosarja. Aion ottaa verkkokauppaan myös muutaman tuotteen amerikkalaisesta PHILIP B -hiustenhoitosarjasta, joka on aivan huippusuosittu Hollywood-tähtien parissa. Philip B -sarjan eräät shampoot ja hoitoaineet maksavat melkein 200€ ja haluan itsekin tutustua näihin ihmeisiin. Onneksi sarjassa on ihan normaalihintaisiakin shampoita, mutta ehkä raaskin joskus kokeilla, voiko shampoo olla todellakin tuollaisen hinnan väärtti.



Ostamalla meiltä hoitolasta tai verkkokaupasta vaikutatte suoraan pienen kotimaisen yrityksen selviämiseen tästä poikkeustilanteesta. Tekemällä ostoksesi meillä säästät itse selvää rahaa! Siirry tästä verkkokauppaan.

2 kommenttia:

  1. Anonyymi09:30

    Vau mitä uutisia taas!

    Pikagoogletin tuosta Her haircaresta, ja se vaikuttaa todella kiinnostavalta.

    Kulttituoteosasto on myös oikein hyvä idea.


    Leena

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Minustakin tuo HER hiustenhoitotuotteet kuulostavat hyviltä ja kollegat jotka ovat niitä myyneet jo pitkään kehuvat niitä. Siinähän on hiusnaamio mikä on Italiassa naistenlehtien suosikki ja sitä olen jo käyttänyt pitkään. Värjätyille ja käsitellyille kutreilleni se on ollut oikein hyvä hoitoaine eikä tee hiuksia liian tahmean raskaiksi.

      Inkeri

      Poista