Alkuun Joulukalenteri: Arvomme joka sunnuntai ja keskiviikko 50€ lahjakortin! Arvontaan voi osallistua Purkkiarmeijan komentaja-blogissa ja somessa kommentoimalla kalenteripäivityksiä. Joulukalenteria kannattaa seurata, koska välillä sieltä paljastuu hyviä tarjouksia tai muuta hyödyllistä kivaa!
Keskiviikon arvonnan voitti Ulla Kauhanen, joka osallistui arvontaan Instagramin kautta. Onnittelut! Olemme häneen yhteydessä sähköpostilla.
Tänään joulukalenterista ilmestyi TARJOUS Xtremen luomiväri- ja rajauskynistä, sekä ripsiväreistä. Niillä saat tehtyä helposti silmämeikin, joka myös pysyy siistinä koko päivän. Xtreme luomivärikynät ja silmänrajauskynät NYT 25€ (norm.35€), ripsivärit NYT 32€ (norm.42€) ja tussirajaus NYT 32€ (norm.42€.) Nämä tarjoukset ovat voimassa sunnuntaihin 13.12. asti.
ARVOMME myös tänään kaksi kappaletta HER 300 TRECENTO HIUSNAAMIOTA (arvo 52€)! Muista kommentoida juuri tänään to 10.12. joko tässä blogissa, Facebookissa tai Instagramissa, niin olet arvonnassa mukana.
Joulu on ehdottomasti suurin sesonki lahjakorteille ja se onkin yleensä hyvin pidetty lahja. Hyvin tehty kasvohoito on rentouttava sekä stressiä poistava ja samalla iho tulee hyvään kuntoon. Olemme töissä kaikki arkipäivät, joten lahjakorttiostoksille voi poiketa hoitolaan tai tehdä ostos verkkokaupastamme.
Lahjakortti on yksilöllinen lahja
Meillä jokainen kasvohoito tehdään yksilöllisesti ihotyypin mukaan ja neuvomme aina kotihoitotuotteet sekä suunnittelemme jatkohoidon yksilöllisesti. Sen ei ole tarkoitus tyrkyttää tuotteita, vaan asiakas saa kokonaisvaltaisen tietopaketin, miten hän voi ihoaan parhaiten hoitaa.
Lahjakortin voi kirjoittaa rahasummalle tai määrätylle hoidolle ja kumpaakin tapaa käytetään yhtä paljon. Olemme hyvin joustavia lahjakorttien suhteen ja asiakas voi itse muuttaa kirjoitettua hoitoa tai käyttää sen rahan kotihoitotuotteisiin. Kortti on voimassa puoli vuotta, mutta annamme kyllä siihenkin tarvittaessa pidennystä, emmekä ole koskaan jättäneet lunastamatta yhtäkään korttia. Toki toivomme, että kortti käytetään tuon puolen vuoden aikana.
Kaikki nämä hoidot voit ostaa myös verkkokaupasta ja tulostaa sieltä jouluisen lahjakortin. Muistakaa vielä ilmoittaa meille lahjakortin saajan nimi kirjoittamalla se tilauksen viestikenttään.
Vanhus kasvohoidossa
Lahjakorttia harkitessanne miettikää, onko lahjansaaja itse asiasta innostunut. Meillä on taas tältäkin syksyltä muutama ikävä kokemus siitä, ettei kaikki halua tulla kosmetologille. Näitä tilanteita ei ole usein, mutta ne ovat sen verran ikäviä, että ne painaa mieltä pitkään. Työnantajana olen myös hyvin pahoillani, jos Mari joutuu asiakkaan suuttumuksen kohteeksi.
Ihmettelemme sitä, miksi tällaista epämieluisaa lahjakorttia ei vaan hiljaisuudessa jätetä käyttämättä tai haeta sillä jokin meidän tuotteista. Kuitenkin ilmeisesti lahjakortti kasvohoitoon koetaan joko niin loukkaavaksi tai niin humpuukiksi, että suuttumus siitä on pakko päästä purkamaan. Me emme todellakaan halua vastentahtoisia asiakkaita ja siksi annamme mielellämme rahan siitä takaisin. Sekin voisi hoitua ihan rauhallisesti, jos se meistä riippuisi, mutta yleensä saamme kokea arvostelun koko tyhmästä ammatistamme.
Tiedän, ettei yleensä ole tapana maksaa lahjakortin hintaa rahana takaisin eikä sitä pidä odottaakaan muissa paikoissa. Se on vain meidän tapa hoitaa kiusallinen tilanne mahdollisimman nopeasti ohitse. Kuitenkin maksamme takaisin vain sen todellisen summan, mikä lahjakortista on meillekin maksettu. Silloin, kun tarjouskasvohoidosta on maksettu, vaikka 50€ me annamme siitä takaisin tuon saman summan, emmekä sen hetkistä oikeaa hintaa.
Nämä tilanteet ovat onneksi hyvin harvinaisia ja usein lahjan antajakin olisi ihmeissään, jos tietäisi, mitä on tapahtunut. Pääsääntöisesti lahjakortin saajat ovat niin ilahtuneita, että mekin saamme ylimääräistä kiitosta. Todella ihania ovat muutamat vakiolahjakorttiostajat, jotka ovat 85-95-vuotiaita ja he ostavat aina merkkipäivinä tyttärilleen ja miniöilleen kasvohoidot. He ovat itse sitä ikäpolvea, joka ei ole ehtinyt itseään hoitamaan ja siksi onkin hienoa, että he toivovat tyttäriensä panostavan itseensä enemmän.
Harmittavaa on, että korona tuo tähänkin muutoksia, koska meillä on useita vakioasiakkaita, jotka asuvat ulkomailla ja käyvät Suomessa vain kesälomalla ja jouluna. Moni heistä saa tai itse ostaa lahjakortteja meiltä. Nyt en harmittele menetettyä rahaa, vaan sitä, etten näe näitä ihmisiä tänä jouluna. Kun on tottunut tapaamaan kymmeniä vuosia samat ihmiset aina joulun seudulla, tuntuu haikealta, kun he eivät nyt pääsekään tulemaan.
Onneksi voi ajatella, että vuoden päästä joulu on takuulla jo entisellään ja tämä on poikkeustila on kohta ohitse!
Ostamalla meiltä hoitolasta tai verkkokaupasta vaikutatte suoraan pienen kotimaisen yrityksen selviämiseen tästä poikkeustilanteesta. Tekemällä ostoksesi meillä säästät itse selvää rahaa!
Ottaisin lahjakortin kasvohoitoon mielelläni, on ihana olla hemmoteltavana. Jalkahoito myös hyvä.
VastaaPoistaLahjakortin ostajan pitäisi tuntea lahjan saaja riittävän hyvin, ja tietää mieltymykset. Kaikki eivät vaan tykkää kasvohoidoista tai hieronnoista, syystä tai toisesta. Itse pidän todella paljon molemmista.
VastaaPoista-Heta
Lahjakortit ovat minusta oikein hyvä lahja. Niin viisaan näköinen tuo kuvan kissa.
VastaaPoistaLeena
Tuo hiusnaamio kuulostaa ihan huipulta! Niin kokeillaan, jos onni osuisi tänne😅. Lahjojen antaminen ei kyllä useinkaan ole helppoa😅🙈. Eikö ole helppoa, jos saa "vääränlaisen" lahjan. Harmittaa lahjan antajan puolesta...mutta tekisin juuri noin kuin kirjoitit, että neuvottelisin kauniisti, jos kortin voisi käyttää sitten tuotteisiin. Mutta turha kiukuta myyjille tai yrittäjille😣
VastaaPoistaHiusnaamiota olisi kiva kokeilla! Mukana arvonnassa.
VastaaPoista-Marjukka
Onnea Ullalle! Ja mukaan arvontaan!
VastaaPoistaPirjo S
pirjo.seppala52 at gmail.com
Mukana :)
VastaaPoistaanna_88@luukku.com
Ihana idea ikäihmiselle
VastaaPoistanina.sihvonen@luukku.com
Mukana arvonnassa :)
VastaaPoistahilsan@luukku.com
Mukana arvonnassa :) kokkonen.heini(at)gmail.com
VastaaPoistaMukana 😊
VastaaPoistaMukana jälleen arvonnassa!
VastaaPoistamiumiu83 at gmail.com
Hiusnaamio olisi upea juttu hiuksilleni,ovat menettäneet kiiltoansa, kaiketi ikään liittyvä asia. Lahjakortti johonkin kosteuttavaan kasvohoitoon olisi kiva lahja, 1.1.2021 pääsen sairauseläkkeelle. seijariittauusitalo@gmail.com
VastaaPoistaOnnea voittajalle. Hiusnaamio kiinnostaa myös minua, olen meinannut ostaakin, mutta arveluttaa onko tuoksu kovin voimakas. Lahjakortti kelpaisi lahjaksi.
VastaaPoistaMukana arvonnassa.
Mielestäni tuossa naamiossa tuoksu on aika mieto ja itse en ainakaan huomaa, että se jäisi voimakkaana hiuksiin. Tietysti on vaikea toisen puolesta sanoa millainen tuoksu on.
PoistaKertokaa muutkin hiusnaamiota käyttävät mitä mieltä olette tuoksusta. Ainakin hiusnaamion säännöllisellä käytöllä olen saanut vahvemmat ja terveemmät hiukset. Latvat ei enää harota kuivuuttaan.
Inkeri
Kiitos vastauksesta!
PoistaMukana arvonnassa 😊
VastaaPoistaMukana!
VastaaPoistapajun.kissa@luukku.com
Arvontaonnea toivoen �� timo.huutola@pp.inet.fi
VastaaPoistaToimiiko teillä sähköposti normaalisti? Tai sitten jätitte vastaamatta minulle. Sain pakettini kyllä, mutta oletan jos sen perään kysytään niin jotain vastataan. Olen valinnut ostokset teiltä juuri palvelun ja hienojen paketin mukana tulevien muistamisien muodossa, tuotteita saa muualtakin. Tämä rakentavana palautteena, ei ilkeilynä :) Timo
VastaaPoistaHyvä, kun kerroit. Olemme kyllä vastanneet viestiisi, mutta nyt pitää tutkia miksi et ole siitä saanut. Muistan hyvin, että kyselit tuotteitasi ja keskustelimme Marin kanssa tuleeko yksi tilaamasi tuote meille sinä päivänä vai seuraavana. Sen jälkeen päättelimme, että uskallamme luvata pakettisi lähtemään seuraavana päivänä ja kirjoitin sinulle vastauksen.
PoistaOlen todella pahoillani, että et vastausta saanut. Me emme jätä vastaamatta asiakkaiden viesteihin.
Meillä on ollut välillä ongelmia sähköpostien lähtemisessä, mutta ei taas moneen kuukauteen. Se on kelju tilanne, koska emme itse tiedä milloin asiakas ei saakaan viestiä joten oli hyvä, kun sen kerroit. Toivottavasti ei kovin moni asiakas ole jäänyt vastausta vaille. Muistaakseni viime joulunakin meillä sähköpostiliikenne takkusi ja tämä on pahin ajankohta sellaiselle sotkulle.
Tutkin viikonloppuna mitä on tapahtunut ja laitan siitä sinulle viestiä.
Inkeri
Niin ja tietysti pyydän anteeksi, että näin on käynyt.
PoistaInkeri
Näin ajattelinkin kun joskus muistan maininnan sähköpostin ongelmista, hyvä tosiaan tarkistaa ettei kukaan muukaan jää odottamaan viestiä luullen että olette unohtaneet. Ei tullut käyttökatkoja tuotteisiin, ehdin juuri tänä aamuna viimeiset puristaa tuubista ulos :) Rodialin naamio onkin uusi tuttavuus.. Timo
PoistaHiusnaamiota olisi kiva kokeilla, olet sitä niin paljon kehunut :)
VastaaPoistaPia
Olen tänään vastannut 4.12 jutun kohdalla olleeseen kysymykseen miten hoidetaan hilseilevän kuivaa ihoa. Harmillista, että kysymys oli jäänyt huomaamatta, koska yleensä vastaan blogikysymyksiin parissa päivässä.
VastaaPoistaLaittakaa kysymyksiä tänne blogiin koska vastauksestani voi olla hyötyä monelle muullekin lukijalle.
Inkeri
Mukana arvonnassa
VastaaPoistaMukana arvonnassa
VastaaPoistaVanhatalokristiina@gmail.conm