torstai 5. tammikuuta 2023

Aloita uusi vuosi kymmenen vuotta nuorempana

Joulun tienoilla olen kuullut muutamia kivoja tarinoita vakioasiakkailtani, kun joku on luullut heitä huomattavasti nuoremmiksi. He ovat kokemuksesta hyvin ilahtuneita ja myös minä koen saaneeni suuren kiitoksen työstäni.


Tehokkain hidaste ihon ikääntymiseen on Dermatude-kasvohoito ja asiakkaalle räätälöity kotihoito.


Säännöllinen ihonhoito poistaa iästä 10-15 vuotta

Itsellenikin sattui tällainen tilanne, jossa minua ilmeisesti luultiin nuoremmaksi kuin olen. Eräs herra tuli tuoteostoksille tyttärensä puolesta ja kyseli onko hoitola myyty. Olin vähän ihmeissäni, että miksi hän niin luuli. Mies selitti, että hänen tietonsa mukaan hoitolan omistaja oli vanhempi naisihminen ja kyseli olenko minä uusi omistaja. Minun oli pakko tuottaa pettymys, että kyllä minä olen sen vanhempi naisihminen, joka on hoitolan omistanut kohta puoli vuosisataa. Otin se kehuksi, että en täyttänyt vanhemman naisihmisen kriteereitä. 
Itse ajattelen vanhenemisesta niin, että ikääntymistä ei voi pysäyttää, mutta on kiva näyttää omaa ikäänsä nuoremmalta. En haluaisikaan näyttää kolmekymppiseltä ja yleensä sellaisen yrittäminenkin näyttää säälittävältä. Se kertoo paljon ihmisen henkisestä kehittymisestä, jos väkisin yrittää näyttää puolet ikäänsä nuoremmalta, eikä hyväksy omaa vanhenemistaan. 
Näin kauan kosmetologin työtä tehneenä näen joka päivä asiakkaissani tuloksen säännöllisestä ihonhoidosta. Vakioasiakkaani näyttävät 10-15 vuotta ikäänsä nuoremmalta. Tehokkain hidaste ihon vanhenemiselle on Dermatude-kasvohoito (170€/kerta ja neljän kerran sarjahoito 600€), jota olen tehnyt kohta kymmenisen vuotta. 

Aloita vuosi panostamalla omaan hyvinvointiin

Dermatuden sarjahoito on tehokas tapa aloittaa säännöllinen ihonhoito. Sarjahoito tehdään 1-3 viikon välein ja tuon neljän kerran jälkeen hoitotulosta ylläpidetään ja lisätään tekemällä yksi hoito noin 4-6 viikon välein. Samanaikaisesti kotona käytetään hoitotuotteita, jotka jatkavat kasvohoidon vaikutuksia. On hyvin tärkeää, että kotihoito tukee hoitolassa tehdyn työn vaikutuksia. 
Ammattikäytössä oleva kosmetiikka on huomattavasti tehokkaampaa kuin mikään muu kosmetiikka. Tämä on yleensä haasteellisin vaihe neuvoa, että hoitoon tarkoitettu seerumi tai voide on kymmenkertaisesti tehokkaampaa kuin joku muu seerumi. 
Ihon ikää ei pelkästään rypyt kerro, vaan moni muukin asia vaikuttaa ulkonäköön. Ihon kirjavuus ja epätasaisuus on merkki ihon vanhenemisesta sekä vaurioitumisesta ja siihen on helppo vaikuttaa Dermatude-kasvohoidolla. Turvotus ja ihon veltostuminen on yksi vanhenevan ihon ominaisuus ja sekin saadaan säännöllisillä hoidoilla kuriin. Ylipäätään hyvin hoidettu ryppy on aina kauniimpi kuin hoitamaton. 





Tähtiarvonta! Osallistu kommentoimalla julkaisuja Facebookissa, Instagramissa ja blogissa. Aikaa on ma 9.1. asti ja palkintona SkinPerfect Primer SK30 + Youngblood ripsiväri!




Joko olet liittynyt postituslistalle? Liity nyt ja saat ensimmäisenä tietoa tulevista tarjouksista ja kauneushoitolan tapahtumista! Tilaa uutiskirje TÄSTÄ

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti