maanantai 8. heinäkuuta 2019

iS Clinical parantaa ihon kosteuden sitomiskykyä

Nyt iS Clinical on ollut meillä vuoden käytössä ja alamme tuntea tuotteet perusteellisesti. Itse olen käyttänyt koko vuoden lähes pelkästään näitä iS Clinicalin tuotteita ja samoin Mari. Lähes kaikilla asiakkaillamme on ollut jotain tuotteita iS Clinicalilta ja palaute on ollut erinomaista.


Ihon kuivuus on tyypillinen ongelma Suomessa

Voisin sanoa, että ihollani on tapahtunut ihmeparantuminen. Olen vuosikaudet valittanut miten rutikuiva olen iholtani ja mikään kosteus ei tunnu riittävän. Tämän vuoden alkupuolella aloin huomata ettei ihoni kinnaa enää pesun jälkeen eikä tunnu kutisevan kireältä. Aloin pohtimaan mitä olen hoidoissani muuttanut, koska kaiken järjen mukaan minun ihoni pitäisi vaan kuivua lisää vuosi vuodelta. Minun oli vaikea uskoa tapahtunutta ja ellen olisi sitä itse kokenut pitäisin sitä mahdottomana. Ymmärsin, että suurin vaikutus on ollut iS Clinicalin kotihoitotuotteilla. Yleensä kuivan ihon hoitotuotteissa yksi vaikutus on lisätä ihon omaa kosteuden sitomiskykyä. Sellainen tuote on erittäin hyvä ettei pelkästään lisätä ulkopäin kosteutta vaan hyödynnetään ihon oma kosteus. iS Clinicalin tuotteissa on loistavat raaka-aineet, mutta en olisi uskonut niiden vaikuttavan kuivuuteenkin näin hyvin. Ilmeisesti ihoni on vuoden käytön aikana hiljalleen muuttunut ja paperimainen ohentuminen on loppunut ja kiristely ei enää vaivaa.  Tämä kaikki on tapahtunut hiljalleen ilman mitään dramaattisia äkkimuutoksia. Nyt ymmärrän vielä paremmin miksi iS Clinical on plastiikkakirurgien ja lääkäriasemien käytössä Amerikassa. Nimenomaan tällaista hoitovaikutusta tarvitaan Suomessa jossa lähes kaikilla on talvella ongelmia kuivuuden ja hilseilyn kanssa.
Youth Serum parantaa ihon kosteuden sitomiskykyä.





Youth tuotteet kosteuttaa

Olen käyttänyt viimeisen vuoden aikana pääasiassa Youth hoitolinjan tuotteita. Olen todella tykästynyt Youth Serumiin (183€) joka on iS Clinicalin kosteuttavimpia ja elvyttävimpiä hoitotuotteita. Tuo Youth Serum on 30 ml pipettipakkaus eli tuplakokoinen muihin seerumeihin verrattuna. Joten se ei myöskään ole yhtään kalliimpi kuin muutkaan seerumit ja siitä on saatavilla vain tuo yksi koko. Youth Serumia pitää laittaa hyvin vähän, että se imeytyy kunnolla ja sitä voi käyttää myös silmänympärille. Tämän seerumin kanssa olen käyttänyt Youth Intensive Cremeä (50 ml 226€ ja 100ml 399€) aamulla ja illalla ja pidän todella paljon tästä helposta hoitoyhdistelmästä. Olen ennenkin maininnut, että tämä Youth Intensive Creme on paras voide mitä koskaan olen käyttänyt. Tuo 50 ml purkki riittää vähintään parisen kuukautta, kun sitä laitetaan aamulla ja illalla. Puhdistuksessa käytän Cleansing Complexia (52€) joka kuorii kevyesti kuollutta solukkoa pois ja senkin vuoksi hoitovoiteet ovat päässeet tehokkaammin vaikuttamaan. Muutaman kerran viikossa saunomisen ja hiusten pesun jälkeen käytän Tri-Active Exfoliant Masque (119€) kuorinnan ja Hydra Intensive Cooling Masquen (95€) jätän vaikuttamaan yöksi. Näiden lisäksi olen käyttänyt suosikkituotteitani Youth Eye Complex (119€) silmänympärysvoidetta sekä Neck Perfect Complex (95€) kaulavoidetta. Tuosta kaulavoiteesta huomasin jo parin kuukauden käytön jälkeen, että kaulan ihon velttous väheni ja decolteen ryppyisyys lieventyi. Näin kesällä tuo decolteen iho joutuu silmien alle, kun puserot ovat avonaisempia ja yleensä vielä kaulakoru korostaa aluetta ja ihon tilannetta.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti