sunnuntai 8. maaliskuuta 2020

Meikkiuutuuksia kevääseen

Olemme saaneet jo muutamia meikkiuutuuksia myyntiin, mutta kevään uusia värisävyjä on vielä tulossakin. Nyt kun ei ole lumihankia ja nurmikotkin viheriöivät, voi keväisiin meikkiväreihin siirtyä vaikka jo tänään!



Huippuhyvät Xtremen meikit

En lakkaa kehumasta näitä Xtremen luomivärikyniä (35€) ja silmänrajauskyniä (35€), koska ne ovat selvästi parhaimpia käyttämiäni meikkejä. Luulen, että siksikin ne ovat minulle niin merkittäviä, kun löysin ne tavallaan vahingossa. Olen kymmeniä vuosia testaillut meikkejä ja miettinyt, mitä voisin ottaa myyntiin, mutta nämä Xtremen meikit vaan tupsahtivat eteeni.
iS Clinicalin ja Dermatuden maahantuoja A Class Beauty tuo maahan myös näitä amerikkalaisia Xtremen tuotteita. Tämä Xtremen tuotesarja on Jo Moussalinen perustama ja siinä on lähinnä tuotteet ripsien pidennyksiin. Mehän emme tee ripsien pidennyksiä ja olen pysynyt kaukana niihin liittyvistä tuotteistakin. Kuitenkin kävin läpi ensin nämä Xtremen silmänrajauskynät ja ripsivärit, koska arvostan todella paljon A Class Beautya maahantuojana ja ajattelin, että varmaan nämä meikkituotteetkin ovat kohtuullisia.
Jo ensimmäinen kokeilukerta teki vaikutuksen, koska silmänrajauskynä oli todella pehmeä ja helppo levittää. Vielä hämmästyneempi olin, kun huomasin rajausten kestävän koko päivän täydellisen siisteinä. Kuitenkin iltapuhdistuksen yhteydessä ne lähtivät helposti pois. Tämä oli kesä 2018 ja olen siitä lähtien käyttänyt pelkästään näitä rajauskyniä. Niiden värivalikoima on myös erityisen hyvä ja nyt viime viikolla tuli uusin väri MIDNIGHT BLUE eli syvän sininen rajauskynä. Tämä sininen ei ole harmaa tai musta vaan ihan selkeä sininen mikä on suomalaisten lempiväri.
Xtremen luomivärikynät tulivat Suomeen loppukesällä 2019 ja nyt olin heti niitä kokeilemassa, kun kokemukseni rajauskynistä oli niin hyvä. Tällä hetkellä lähes jokainen kasvohoitoasiakas on ostanut niitä ja kaikki kehuvat niiden toimivuutta. Nyt pitää myös tunnustaa tyhmyyteni, että vasta viime viikolla minulle selvisi, että luomivärikynän toisessa päässä on pieni teroitin, jolla kynästä saa kapea kärkisen ja sillä voi myös rajata silmät. Tosin en ollut ainoa hidas tämän teroittimen kanssa, kun maahantuojallekin se valkeni vasta pari viikkoa sitten. Meillä Mari oli sen kyllä huomannut, mutta ei puhunut siitä minulle, kun luuli minun tietävän siitä.
Näistä Xtremen luomivärikynistä on väri BRONZE juuri sopiva keväiseen hillittyyn meikkiin. Toiset suosikkisävyt ovat MAUVE ja MAHONGY jotka myös sopivat kevään väritykseen.


Huulikiillot ovat kevään hitti

Tänä keväänä ja kesänä on muodikkainta valita huulille huulikiilto joko yksinään tai käyttää sitä huulipunan päällä. Itse olen käyttänyt vuosikausia huulipunien päällä huulikiiltoa, joka tuo hoitavaa rasvaisuutta ja tekee huulipunan väristä pehmeämmän. YOUNGBLOODILLE on tullut kolme uutuusväriä eli PRIMROSE (38€)joka on vaalea ruusukullan sävy, NEBULA on nudesävy ja hyvin neutraali ja COY on murrettu koralli jossa ei ole yhtään helmiäistä. Itse olen käyttänyt tuota Primrosen ruusukullan sävyä vanhojen huulipunien päällä ja sillä tavoin huulipunasta tulee tyylikkään pastellinen ja hillitty väri. Esimerkiksi YB:n mattahuulipuna (33€)  FLIRT tai CORAL BEACH saa ihan uuden vivahteen, kun niiden päälle sipaisee ruusukullan värisen huulikiillon. 
Samoin JOAN COLLINS meikkisarjan huulipuna EVELYN uudistuu tosi kivaksi ruusukullan avulla. Yksinään käytettynä ruusukulta on hyvin neutraali ja tuo lähinnä lämmintä kiiltoa huulille. 
Joan Collins sarjan huulikiillot (38€) väri MARINA ja PIPER ovat mattapintaisia, hyvin tiivispigmenttisiä eli melkeinpä kuin huulipunia. 
Nyt meidän meikkivalikoima on runsas ja takuulla jokainen löytää jotain kivaa uudistusta itselleen.


2 kommenttia:

  1. Anonyymi13:02

    Xtremen silmänrajauskynä on erinmomainen, ja minä olen rajannut silmiäni kymmeniä vuosia, joten vertailupohjaa on.

    Olen mieltynyt suklaanruskeaaan, mutta hyviä ja kokeiltavia värivaihtoehtoja on paljon.

    Luomivärikynät ovat seuraavaksi ostoslistallani. Uskon niiden olevan tosi käteviä käyttää.

    Leena

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Olen samaa mieltä, että nyt vasta olen löytänyt täydellisen silmänrajauskynän ja luomivärikynä on ihan yhtä huippujuttu. Olen kymmeniä vuosia käyttänyt silmärajauksia ja vasta nyt voin sanoa, että Xtremessä on kaikki ominaisuudet kohdallaan.
      Tällä hetkellä suosikkini on silmänrajausväri Golden Olive joka on kullansävyinen vihreä. Samoin käytän tuota Midnight Blue sävyä, vaikka en yleensä käytä sinisiä meikiisävyjä enkä sinisiä vaatteita. Midnight Blue on juuri sopiva syvän sininen.

      Inkeri

      Poista