maanantai 21. marraskuuta 2022

Tilastoja Dermalogican tuotteista

Sain Dermalogican maahantuojalta listauksen hoitolani tuoteostoista ja se on niin mielenkiintoista analysoitavaa, että selaan sitä yhtenään. Tilasto kertoo paljon asiakaskunnastani ja myös minun lempituotteistani.


Dermalogica-tuotteista jokainen varmasti löytää itselleen juuri sopivat. 


Kuiva, ohut ja vanheneva iho on tyypillinen asiakkaillani

Tuosta tuotelistauksesta selviää aika nopeasti, että asiakaskuntani on pääasiassa yli nelikymppistä. Monet ovat itseni ikäisiä ja näin kuusikymppisenä iho on lähes aina ohentunut ja kuiva. Ykkösenä tietysti oli taas Intensive Moisture Balance!

Mielenkiintoista on, että kymmenen suosituimman tuotteen joukkoon oli noussut neljä uutuutta. Uusi kuorinta Daily Milkfoliant ei ole ollut myynnissä edes puolta vuotta ja se on jo noussut topten-listalle. Tämä kertoo siitä, miten upea kuorinta-aine se on. Samoin muutkin uutuudet ovat tulleet tarpeeseen ja asiakkaat ovat ottaneet ne tyytyväisin mielin käyttöön. 
Seerumeista eniten käytetty on BioLumin-C Serum ja kakkosena on keväällä tullut uutuus Circular Hydration Serum. Ilokseni myös huomasin, että asiakkaat ovat ostaneet isompia kokoja, jotka ovat käytössä edullisempia. Esimerkiksi Super Rich Repair voiteessa on normaalikoko 50ml 93€ ja tuplakoko 100ml 149€ ja samoin on BioLumin-C Serumissa.






Ei kommentteja:

Lähetä kommentti