sunnuntai 9. lokakuuta 2022

Dermatuden ja iS Clinicalin koulutuspäivä

Olin perjantaina hotelli Kämpissä A Class Beauty:n järjestämässä koulutuspäivässä noin sadan muun kosmetologin kanssa. A Class Beauty tuo maahan Dermatude, iS Clinical ja Xtreme Lashes ja muutamaa muuta ammattikosmetiikkasarjaa.


iS Clinicalin Fire & Ice kasvohoito on tehokkaasti ihoa kirkastava ja uudistava.


Kollegoiden tapaaminen oli energiapiikki

Tämä oli ensimmäinen kosmetologien livekoulutus, mihin osallistuin koronan jälkeen ja kyllä sen huomasi, miten tärkeää on kollegoiden tapaaminen. Päivästä jäi suorastaan euforinen olotila, kun tuntui niin hyvältä tankata uutta tietoa ja vaihtaa mielipiteitä toisten kosmetologien kanssa. 
Webinaareissa on monta hyvää puolta, mutta eivät ne kokonaan voi korvata livekoulutuksia. Tosin A Class Beauty toimi korona-aikana esimerkillisesti ja järjesti ensimmäisenä keväänä loistavia kertauskursseja webinaareina. Itse en niitä pystynyt silloin katsomaan kuin muutaman, koska oma työtilanteeni pysyi ennallaan koko koronan ajan ja olin päivät kiinni asiakkaissa. Kuitenkin hyödynsin ne jälkikäteen ja olen kiitollinen, kun sain niin hyviä ilmaisia kertauskursseja. 
Olin hieman hämmentynyt, kun päivän aikana selvisi, että lähes kaikki olivat lukeneet tätä blogia. Olen kyllä tiennyt, että jotkut kosmetologit ja varsinkin kosmetologiopiskelijat lukevat tätä. Kuitenkin olen suunnannut nämä juttuni kuluttajille, mutta tuntuu kyllä kivalta, että ne kelpaavat myös kollegoille. 


Dermatude ja iS Clinical

Päivän aikana käytiin läpi Dermatude-kasvohoitoa ja demonstroitiin iS Clinicalin Fire & Ice-kasvohoito. Dermatude-kasvohoitoa (170€ kerta ja neljän kerran sarja 600€) teenkin ihan jatkuvasti ja useita kertoja päivässä. Sitä voi sanoa hoitolani ”perushoidoksi”, jota lähes kaikki vakioasiakkaat ovat ottaneet. 
Dermatudesta minulla on ehkä eniten kokemusta koko Suomessa, vaikka olen tehnyt sitä vasta viitisen vuotta. Ensimmäiset Dermatude-laitteet tulivat Suomeen noin 2014, joten jotkut ovat tehneet hoitoa pitempään kuin minä, mutta eivät kuitenkaan sellaisia määriä. 
Omat hoitotulokseni ovat niin hyviä, että kerron niistä mielelläni. Dermatude-kasvohoidolla saa tyytyväisiä asiakkaita ja siihenhän kosmetologi pyrkii. Omakohtaisesti koen, että turvotuksen poistuminen Dermatude-kasvohoidon aikana on itselleni näkyvin ja tärkein asia. Tietystihän käyn itse myös Dermatude-kasvohoidossa ja minulle tärkein hoitotulos on, että turvotuksen tuoma ihon velttous ja roikkuvat leukaperät häipyvät. Lähes jokainen yli viisikymppinen nainen kärsii turvotuksesta, joten kiihtynyt aineenvaihdunta antaa näkyviä tuloksia.
iS Clinicalin oma kasvohoito Fire & Ice (92€) on kuulunut hoitovalikoimaani useita vuosia, mutta sen suosio ei ole niin suuri kuin Dermatuden ja Nanolift-kasvohoidon (124€). Tämä hoitodemonstraatio sai minut innostumaan Fire&Ice -hoidosta ja minun pitääkin siitä kertoa useammin ja enemmän. 
Nyt, kun pikkujouluaika alkaa, on Fire & Ice-kasvohoito loistava pikakaunistaja. Parhaat tulokset olen tällä hoidolla saanut hiukan epäpuhtaalle sekaiholle ja aknearpiselle rasvoittuvalle iholle. Myös näin kesän jälkeen Fire & Ice on erinomainen pigmenttiläiskien tasoittaja. Se sopii kuivalle vanhenevalle iholle nimenomaan ihon värin tasoittajaksi ja silottamaan pieniä ryppyjä ja juonteita.
Amerikassahan Fire & Ice -hoito on varsinainen hitti ja Hollywoodin julkkikset vannovat sen nimeen. Ehkä siitä syystä, että sillä saa nopeasti ihon juhlakuntoon. Ihon värin tasoittuminen antaa hyvän pohjan meikille ja kuulas iho näyttää kauniilta myös valokuvissa. 





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti